|
||||
|
||||
Vanmiddag rond kwart voor 6 op de Matlingeweg in Schiedam (Spaanse Polder richting de A13) een mooie lage blauw Golf 2, die toeterde toen ik even de spanbanden op de aanhanger aan het fatsoeneren was.
|
|
|||
|
|||
deze mk2 gespot in Renkum afgelopen zaterdag, iemand van hier?
|
|
|||
|
|||
afgelopen zondag nog wat mooie auto's gespot, misschien ook mensen van hier?
|
|
||||
|
||||
Vanochtend Erik M met z'n mkIII Cabrio gespot in Leusden
|
||||
|
||||
Quote:
Spot ik ook wel vaker, ook wel eens een oude 5-serie die volgens mij ook van hem is. |
|
||||
|
||||
OK, wist ik niet. Die auto zag ik gisteren nog staan ook.
|
|||
|
|||
gister ter hoogte van tergooi ziekenhuis blaricum een zwarte jetta 4deurs gespot....ging richting bernhardplein.....zag er netjes uit
|
|
|||
|
|||
naarden bussum
rode/bordeaux mk3 gti 2deurs lekker verlaagd mooie bbs? velgen zag er goed uit reed me wel bijna omver maar goed heb opgemerkt dat de vw scene in hilversum/bussum/naarden toch echt aanwezig is heb al enkele dikke mk3's gezien en enkele jetta's |
|
||||
|
||||
Misschien weer eens tijd voor een mini-meet bij de Gamma in Bussum. Laatste keer is alweer een aantal jaren geleden!
|
||||
|
||||
super stoere T3 doka, dubbele uitlaat, 16 of 17ers eronder, was blauw of paars gerollerd. ding stond op de heerlerbaan
|
|||
|
|||
vandaag een oranje golf mk1 bij het paintballstrand in ermelo!
|
|
|||
|
|||
vandaag bij ons aan de zaak een zwarte g60 met 3delige schmitjes op zoek naar arie
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die eigenaar is een oude collega van mij,maar die zit hier niet op het forum geloof ik.
|
||||
|
||||
Bij de eigenaar van de Golf hierboven eens een uitlaatje opgehaald, aardige kerel.
Toen stond 'ie nog op Ronals. |
|
||||
|
||||
Vandaag op de stadsring in Amersfoort en blauwe lage passat 3b. Met gele surfplank op het dak en bbs velgen. Verder had hij een bra om motorkap. Iemand van hier? ?
|
|||
|
|||
Vandaag in venray rond 19:30 op de maasheseweg t.h.v de Xerox bij de stoplichten een zwarte golf mk2 rallye. Zag er vrij origineel uit. Ik was in mijn rode mk2.
Vandaag rond 17:00 in overloon op het viaduct over de a73 richting vierlingsbeek een oranje vento, laag op dikke wielen. Ik was underkoffer in de bedrijfs hoer.
|
||||
|
||||
Lage zwarte Mk2 in Stadskanaal gistermiddag, op kleine (14 inch ??) meerdelige Revo's met rood hart.
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat de oude van Lennart? |
|
|||
|
|||
Dat was een 3drs ebut
En die is nu matzwart met een tdi :S |
|
||||
|
||||
Quote:
komt uit techum, met forum sticker zie em wel vaker bij em thuis staan mijn broer woont net iets verder |