|
|||
|
|||
Golf 4 Variant gasklephuis schoonmaken/inleren
Ik heb een Golf 4 Variant 1.6 uit 2002, en die loopt een beetje onregelmatig stationair (zo tussen 900 en 1050 toeren) en het gaspedaal reageert regelmatig slecht als ik de auto start. Ik moet 'm dan uitzetten en weer starten en dan doet-ie het weer. Tevens branden het motorlampje en het EPC-lampje. Ik heb net de lambdasonde laten vervangen bij een garage hier in Utrecht, en de medewerker daar vertelde me dat het gasklephuis moest worden schoongemaakt en ingeleerd. Dat kon hij niet met zijn apparatuur, en ik moest dus naar de VW-garage. Ik ben alleen niet echt te spreken over de Utrechtse garage, dus ik wil even een andere oplossing zoeken.
Ik heb een paar concrete vraagjes: -Waar in Utrecht zou ik dat nog meer kunnen laten doen? -Wat kost dat ongeveer? -Is er iemand hier die dat zou kunnen doen? Merci beaucoup! Last edited by Drooler : 27-04-2013 at 12:37. |
|
||||
|
||||
Zoek iemand met Vagcom! Dan hoef je niet langs de dealer.
Als het gasklephuis schoon is, en er GEEN storingen mbt het gasklephuis in de ECU staan, moet je even de leerwaardes wissen en hem opnieuw inleren. |
|
|||
|
|||
Thanks voor de tip! Is er hier op 't forum een centraal topic of zo voor mensen die Vagcom hebben?
|
|
|||
|
|||
ik ben vandaag zelf bij twee garages geweest in Utrecht lage weide. Eentje vroeg 60 euro voor het reinigen alleen. Een ander vroeg €50 voor het reinigen en inleren (omdat ik eerder bij hem ben geweest voor andere dingen)
|