|
|||
|
|||
Www.concept-wheels.be
Hallo, zijn er ook mensen bekend met Www.concept-wheels.be ?
Een dikke maand geleden heb ik er adapters besteld. Na vorige week nog niks gekregen te hebben (order status is ook niks aan veranderd) Heb ik een mail gestuurd met de vraag; of mijn adapters al klaar waren. Maar tot opheden heb ik niks gehoord... Ik dacht dat dit bedrijf wel redelijk correct was? En weet iemand van jullie of ze ook telefonisch bereikbaar zijn? |
|
||||
|
||||
Van wat ik weet is dat het idd een nette zaak is, zit nog met de gedachte te spelen om er idd nog eens een setje te bestellen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb er een paar keer wat besteld. Wel vaak last gehad van hele late levering. Varierend van een maand tot een paar maanden.
Mail contact liep in het begin super, maar na verloop van tijd duurde het toch wel even voordat ik een antwoord terug had. |
|
||||
|
||||
materiaal is super in ieder geval
wordt op cleaned.be ook veel over gepraat en alleen maar goed over gehoord |
|
|||
|
|||
8 weken verder, nog steeds niks
|
|
||||
|
||||
'Vosn' op cleaned .. heb d'r ook weleens ooit wat besteld, prima ervaringen mee.
Veel mensen op cleaned vol lof dus hij zal 't waarschijnlijk wel heel druk hebben.
|
|||
|
|||
Stuur dan op zijn minst een mail dat het druk is..
|
|
|||
|
|||
Is niet de snelste leverancier, maar wel net werk.. Als je pech hebt, duurt het snel 2 maand..
|
|
|||
|
|||
Slecht zeer slecht! Velgen custom laten maken 3mnd geleden. Zo uit het niets velgrand uit inox gescheurd zonder stoeprand schade valt niet onder garantie zegt hij! Rand van €250 stuk!
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar setje adapters laten maken.
Alles goed verlopen en binnen een maand binnen