![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stripje's staan mooi vind ik !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tanx, die velgen swap van jou golf ook trouwens binnenkort maar beter van dichtbij bewonderen |
|
||||
|
||||
![]() Hast um er nog net ien haha..
helje die ien za |
|
||||
|
||||
![]() mijn auspuffman moet eerst zijn badkamer, slaapkamer en bij keuken klaar hebben. met andere woorden zijn gezinnetje moet eerst weer plek hebben dan zien we wel verder tot die tijd heb ik mooi de kans en tijd om alle laatste dingen klaar te maken en voor te bereiden.
still to do: ecu bevestiging plaat in de waterbak vast zetten. aandrijfassen spuiten(hebben al nieuwe rubber en vet) intercooler monteren (bevestiging maken) gti remmen reviseren baksteunen (laten)lassen rvs downpipe voorbereiden aflassen door Dokter accu draaien voor de ic buizen 2e zekeringkast plekje zoeken mischien nieuw beugeltje maken (moet lukken) rempomp van de toledo erin dus ook remschakelaar naar de pedaalbox brengen kabelboompje van het contact slot bij solderen al die kleine dingen kan wel op een avond of op een zaterdag doen incl. het rijklaar maken voor de volgende dag , moet ook want ik heb em wel weer nodig . maar als dat klaar is dan zit ie er ook in 2 dagen in. als het zover is dan geef ik wel een seintje Gooi kun je mooi even helpen 2 man het blok en dasch gedeelte ,kan douwe mijn rvs auspuff lassen dan moet zeker in 2 dagen te doen zijn het blok ligt voor de rest hlemaal klaar met nieuwe distri.set (tanx ,jettameister en ebut) nieuw rubber in motorsteun distri kant, blok schoon en gespoten, alle vacuum slangen erop , egr afgedopt (tanx Johan), nieuwe olie, kabelboom ingetapet, koppeling werkt, elctr.gaspedaal op de pedaalbox en werkt alle rem en koppeling sensors op de pedaalbox en blok is starte lope dus moet goed komen ![]() edit:ik zal mischien nog wel wat vergeten zijn, ik zou zo 1 2 3 niet weten wat maar als er iets is dat ik vegeten ben mag iemand dat best even aan vullen in mij to lijst Last edited by ewcaddymk1 : 19-04-2013 at 19:10. |
|
||||
|
||||
![]() Dus egr plaatje paste wel?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
op uilaatspr. wel, inlaat niet helemaal |
|
|||
|
|||
![]() Dikke prima bak :-)
Ik zou persoonlijk die heldere meuk eruit gooien. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet ik nog even kijken of ik nog een setje mooie oem koplampen heb ,of anders polijsten knipper zoek ik eigenlijk nog een paar oranje voor g60 (past nu mooi bij mijn grill. maareerst andere prioriteiren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou alleen de koplampen nog doen,maar ziet er zo al beter uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
morgen toch maar eens op zolder kijken wat daar nog licht, dan word het toch nog wel een s wat met de panel-van |
|
|||
|
|||
![]() Ahhh Evert! Mooi project!! Krijgt deze computer ook AH tuning? Hij moet wel roeten natuurlijk!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee sikke deze blijft mooi standaard op 90dikke pk's zat voor in de caddy ![]() al moet ik zeggen dat die a h chip in de seat wel verdomd goed rijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt hier nog wel een setje origineele koplampen volgens mij!
|
|
||||
|
||||
![]() moet zelf nog 2 setjes hebben ,maar moet even zoeken
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanavond nog even met de indeling onder de kap bezig geweest
accu ruitensproeiertankje intercooler is krap maar het past ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Piest precas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() morgen even de beugeltjes voor de ic opmeten dan kan ik die buigen en spuiten zo ook de beugel voor het tankje van de ruitensproeier.
de buizen kom ik nu niet helemaal mee weg want ik zit met de paddestoel van de td pomp en de pijlstok maar die zitten bij de tdi op een betere plaats dan is het straks mischien de buizen nog een beetje korter en dan moet het lukken jammer genoeg kan ik de ic nu niet laten zitten want dan past mijn oliekoeler er niet meer in dus morgenavond alles maar weerin orginele staat brengen |
|
||||
|
||||
![]() Hey. ziet er mooi uit. evert.
maar denk dat je rechter kant. ic aansluiting niet gaat passe. ivm. dynamo. tdi. komt met deze mooi uit.. gr gooi |
|
||||
|
||||
![]() hoe bedoel je
|