|
||||
|
||||
Quote:
Mooi project, netjes gespoten zo te zien !!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Wordt een mooie mk1 hoor. Top!
|
||||
|
||||
Super kleur! Ik volg
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, ziet er superstrak uit! Mooi Project!!
|
|
||||
|
||||
Ziet er keurig uit, ook mooie onderdelen erbij.
Succes met de opbouw, ben benieuwd naar de vervolg foto's van je Golf als deze aan het opbouwen bent.
|
||||
|
||||
Gaat goed komen met de foto's! maar heb niet echt een deadline + ben over een aantal dagen papa van een tweeling, dus het zal even duren voor die "af" is
|
||||
|
||||
netjes hoor..ik zag er al een hele tijd niets meer over/van..
was eigenlijk al bang dat het weer zo'n 'wegens omstandigheden opgave hobby' project zou worden nu netjes opbouwen ,niks overhaasten en dan komt het wel ok.. |
|
||||
|
||||
update?
|
|
|||
|
|||
mooi werk hoor ziet er netjes uit!!!! maar ik hoop dat je garantie hebt op het geheel laswerk\spuitwerk, is echt niet om te katten, maar als hij de randen er zo verheen heeft gezet, met een jaar of 5 komt de roest vanbinne uit er weer door heen. of heeft de plaatwerker een verzetje er in geknepen en de rest weg geslepen van de oude rand.
|
||||
|
||||
Dat zag ik dus ook al,... maar wel mooie auto!
|
||||
|
||||
wat een vette kleur, ben benieuwd als hij is opgebouwd!
|
|
||||
|
||||
Gaaf als je auto net gespoten is hé?
Gave kleur hoor! |
|
||||
|
||||
Dit schadebedrijf bestaat al heel lang en hoor van iedereen alleen maar positieve reacties! Ga er van uit dat het allemaal netjes blijft, zo niet spreek ik hem t.z.t. wel weer!
18-04-2013: Afgelopen tijd nog wat dingen gedaan, wielen, assen, tank, stuurhuis gedemonteerd, stuurhuis ook meteen aangepakt met een verse laklaag, tanden ingevet, nieuwe hoezen, stuurkogels en ophangrubbers! En de wielkasten + motorruim staan in de tectyl, de bodem volgt snel nadat er nog een paar kleine laswerkzaamheden aan de bodem zijn gedaan. Vandaag ook de spuiter nog gesproken, de losse delen (bumpers, spiegelkappen, wielkast verbreders) zijn vandaag gespoten!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ik lees hier even mee. Mooie kleur!
|
|||
|
|||
En hoe is t hier? Nog updates?
Mooie auto, top kleurtje! Ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Mooi kleurtje uitgekozen!
Pakt het lekker professioneel aan zoals 't hoort! top
|
||||
|
||||
Weinig grote updates tot nu toe, heb toch weer besloten een Dx motor te gaan ophalen aankomende zaterdag. (hoezo wispelturig haha)
Intussen wel weer het een en ander aan onderdelen verzameld, nu nog een aantal dingen bestellen en dan kan het bouwen gaan beginnen! Ben sinds januari vader van een tweeling en dat is best druk, dus kom gewoon tijd te kort om wat te doen op moment. Hopen dat ik binnenkort even een week vrij kan nemen en aan de slag kan gaan. Wordt dus sowieso geen gestrand project.. deze blijft!!
|
||||
|
||||
Nog gefeliciteerd met de tweeling beetje laat maar zie dit project nu pas maar heliosblauw blijft zon mooi kleurtje ben benieuwd naar de vorderingen
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Mooi om te zien dit project.
Vraag, waar heb jij die rubbers weg gehaald? |
|
||||
|
||||
clausvonessen.de ?
|