|
|||
|
|||
maximale verlaging golf 6?
hallo ik heb een vraag ik wil mijn golf 6 1.4 16v verlagen nu had ik hottuning gebeld om te vragen wat de maximale verlaging was met een schroefset hun hadden en verhaal dat ik elk merk mocht nemen maar het niet meer zou zijn dan een 60mm (TA technix was volgens hun prima)
nu heb ik dit ff bekeken en vind dit toch tegen vallen ik wil sowieso nog een mm of 20 erbij iemand ideeën?? mvg clemens |
|
||||
|
||||
air
|
|
|||
|
|||
Quote:
lol |
|
|||
|
|||
Max verlaging volgens TUV norm is wat anders als de maximale verlaging die een schroefset kan .
Wil je extreem laag komen waarschijnlijk toch je veren los te liggen, iets wat officieel niet mag
|
|||
|
|||
ja dat maakt niet veel uit maar ik heb begrepen dat de schroefsets voor golf 6 niet bestaan uit hulp en hoofdveer maar uit 1gehele veer
|
|
||||
|
||||
Dat laatste is ook correct, 1 veer.
Maximaal met normale schroefset zal rond de 80mm liggen.
voor leuke setjes velgen, ''KLIK HIER'' Last edited by Marten : 18-04-2013 at 07:04. |
|
||||
|
||||
Gewoon een schroefset laten maken bij Flachwerk.... Kun je op standje airride
|
|||
|
|||
Quote:
wat kost zo iets?? |
|
||||
|
||||
Geen idee, zul je even hun website moeten checken...
|
||||
|
||||
idd Alois Hankofer van Flachwerk en AH Exclusive parts verkoopt H&R Rebound.
Die gaan voor MK6 tot 140mm of zoiets. http://ah-exclusive-parts.com/ Als je dan echt laag wilt moet je wel ff "Notchen" |
|
||||
|
||||
Quote:
So die maken mooi "speelgoed" , is dat trouwens PUC zijn auto in de banner boven aan??
|
||||
|
||||
Quote:
Is zeker mooi spul, ik rij er ook mee op de Cabrio. Zou goed kunnen Puc reed ook op zo een set. |