#1
|
|||
|
|||
2.8 inlaat vervangen door 2.9 inlaat
Hallo,
Ik zou m'n 2.8 inlaat willen vervangen door een 2.9 inlaat. m'n VR6 is van 1996, op verschillende forums gelezen dat je bij de modellen vanaf '95 het gasklephuis en ECU niet hoeft te vervangen. Deze zouden hetzelfde zijn als bij de 2.9 modellen. Klopt dit? grtz joris |
#2
|
||||
|
||||
jup,obd2 heeft de zelfregelende gasklep,is voor 2.8 en 2.9 gelijk.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
|||
|
|||
ok thx,
weet iemand hoe je op "low budget" manier wat meer power uit een VR kan krijgen? turbo en kompressor hier in belgie moet je elk jaar demonteren als je naar de keuring moet. |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Turbo en compressor is zoiezo niet "low budget" als je het goed wilt doen |
#5
|
||||
|
||||
vr6 tunen in het algemeen niet.ik ben nu 1 aan het bouwen,gaat gigantisch veel geld in zitten,en voor karrevrachten vermogen hoef je het niet te doen.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#6
|
||||
|
||||
Vr6 koop je toch voor het geluid
VRRRRRRRRROOOOOOOM
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#7
|
|||
|
|||
weet niet hoe het zit pcies zit met gas klep, maar mijn 94 dis motor heeft een kleinere gasklep dan die van een een 2.9
alleen het inlaat traject heeft geen zin.. eigenlijk zoizo weinig. wat wel helpt is zijn 2.9 nokken en een gasklep. ik heb zelf alles 3 die dingen vervangen samen met een 60mm open pijp en kat vervanger. dit alles zorgt voor een leuk resultaat. op vr6 forum zit bas. die heeft dat spul voor ik mee 250 euro liggen |
#8
|
||||
|
||||
@ vlakfrezer:'96er zit het elektronisch gasklep huis op, met geintegreerde stappenmotor.
|