|
||||
|
||||
Golf 2 delen gezocht
Om m'n Golf 2 van 1986 compleet te maken zoek ik nog wat kleine dingetjes;
Ik zoek nog; - net stuurwiel (compleet met claxon bediening) - raampjes tbv deurklink binnenkant, links en rechts - Stuurkolom kapjes, boven en onder - Hoedenplank drager rechts - Pookhoes - Achterspoiler voor boven de achterruit - Kachelschakelaar, met draaiknop (ik heb niks, alleen een stekker in het dash liggen ) Gevonden; - wielkuipen voorzijde, links en rechts - a-stijl kap, rechts, binnenkant - lichtschakelaar oude type, onderdeelnummer volgt - remkrachtverdeler, eentje die niet lekt want die heb ik al Zie de reacties graag tegemoet!
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 13-04-2013 at 19:46. |
|
|||
|
|||
remkrachtverdeler in het motorruim of op de achteras?
gr. willes |
|
||||
|
||||
Remkrachtverdeler van de achteras.
Spierings; top! Ik ga zo kijken voor het nummer
|
||||
|
||||
Up! Lijst geupdate!
|
||||
|
||||
Ik kan alles buiten die pookhoes (maar mss die ook) op de sloop halen als het je interesseert?
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb diverse van de gezochte onderdelen wel voor je liggen. De volgende onderdelen heb ik: - net stuurwiel - raampjes tbv deurklink binnenkant, links en rechts - Stuurkolom kapjes, boven en onder - Pookhoes - Kachelschakelaar, met draaiknop Onderdelen komen van mijn eigen auto, maar omdat ik stop met de hobby kan ik ze je aanbieden. Intresse, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick