|
|||
|
|||
Foto,s en verhalen van de 3e VAG Meeting Azeven Drachten
Leuke opening van de dag
Plaats hier al je leuke verhalen en foto,s de 3e VAG Meeting Azeven Drachten |
|
||||
|
||||
nu al????
|
||||
|
||||
Mooie meet, hoge opkomst goed voor elkaar. En GRATIS koffie met een koek
|
||||
|
||||
Zeer leuke meeting alweer, mooi weer en veel mooi spul gezien.
ben benieuwd naar de foto's
|
||||
|
||||
Was weer even gezellig bijkletsen en auto's kijken. Terrein wordt al bijna te klein
|
||||
|
||||
Het terrein was te klein, toen ik wegging, half 2 ongeveer stonden de auto's al langs de weg
|
|||
|
|||
Zo we zijn weer thuis , super geslaagd volgens mij .
Was gezellig . Weer veel mensen gesproken . Parkeren was even lastig , maar is goed op gevangen door de organisatie . Tot volgend jaar mannen En Twan van harte met jou 1e prijs , Last edited by Alberto : 14-04-2013 at 16:29. |
|
|||
|
|||
Ook weer thuis.
Wat een drukte terrein wordt al bijne te klein. Veel leuke en oude bekenden gesproken Op naar de 4e editie |
|
||||
|
||||
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZGNQR33
meer volgt |
|
||||
|
||||
Was zeker een geslaagde meeting! Wederom pluim voor de organisatie!
Wel veel verschil in "niveau", maar dat mag de pret niet drukken. Hier een kleine greep uit mijn foto's:
|
|||
|
|||
Leuke/goede meeting! stond van alles tussen, helemaal standaard, ratstyle, "studentenbudget", compleet gerestaureerd was wel leuk om alle verschillen te zien
|
|
|||
|
|||
Dit was voor mij de eerste meeting, mijn brikkie ook ff op het terrein gezet, kom ik erachter dat ik m'n tankdop nog thuis had liggen
Wel grappig om wat auto's te herkennen van het forum Was zeer goed georganiseerd, ik kijk zeker uit naar de volgende editie! Last edited by MartinW0527 : 14-04-2013 at 16:55. |
|
||||
|
||||
Grote opkomst, veel verschil in style.
|
|||
|
|||
Mooi opgezette meet en weer veel mensen gezien en gesproken!!
|
||||
|
||||
super vandaag ,altijd leuk weer nieuwe forummers te ontmoeten je kent ze al een poos van het forum maar nu heb je er ook een gezicht bij
|
|
||||
|
||||
Ook ff de GTI's aangetrapt en naar Drachten geweest...
Goeie sfeer en t leuke volk weer gesproken Niveau niet altijd even hoog maar daar doe je niks aan... Foto's binnenkort online |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hele leuke meeting en een super opkomst:-)
En gratis koffie is natuurlijk super:-))) Organisatie bedankt voor de prijs:-) |
|
||||
|
||||
super dagje gehad in drachten,veel bekenden even bijgepraat en enkele forummers ontmoet die ik nog niet irl had gesproken.vind dit sowieso altijd een super meet.
mk1 is heel gebleven al ging het niet helemaal van harte......
|
||||
|
||||
hier een impressie van ons op onze facebook
je mag ons natuurlijk ook liken PHOTO'S azeven meeting drachten toch de ballen hebben om met je mooi mk2 te komend als 1 of andere lul de zijkant van je auto heeft bewerkt met de zijne en door ik gereden
RACE THE CIRCUIT , CRUISE THE ROAD de 83er golf mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92571 de 86er jetta mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89723 Last edited by VWStatic : 14-04-2013 at 19:01. |