|
||||
|
||||
Ja klopt, maarr met die set kan je alleen enkele 45° randen felsen, en niet de paddestoeltjes! Je bent een set nodig met van die losse dopjes, daarmee kan je enkele felskragen en dubbele maken, en de paddestoeltjes
Die verkopen ze dus ook, en nog goedkoper dan waar ik hem voor heb gekocht: http://www.hofstra-tijnje.nl/frame....07&id=311&rdr=n
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 15-06-2010 at 23:04. |
|
||||
|
||||
En Henk, is het gelukt met de set? Ik heb het geprobeerd maar de felsranden leken niet echt overeen te komen. Uiteindelijk ben ik gewoon met de op maat gemaakte leidingen naar de brezan gegaan en heeft hij ze er binnen 5 minuten opgezet...
Persoonlijk vond ik dat setje dus niet werken. Ik ben benieuwd naar de ervaring van anderen. Arnout |
|
||||
|
||||
Okee, mmm dat valt me eerlijk gezegd tegen. Hoop niet dat ik een miskoop heb gedaan...
Eind deze week krijg ik mijn setje binnen en dan ga ik hem gelijk even proberen!
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb jij waarschijnlijk het laatste setje gekocht Ik had ook een setje besteld en betaald, kreeg ik gister een telefoontje dat zijn vrouw het laatste setje had verkocht maar dit niet had genoteerd |
|
||||
|
||||
http://cgi.ebay.de/BREMSLEITUNG-BOR...=item1c137efb3c
die setjes kosten op ebay ook gene drol! maar of het wat is weet ik nog niet! BÖRDELGERÄT intoetsen en er staan er heul veul.. http://cgi.ebay.de/Doppel-Bordelger...=item3f00bf129d VW is toch bordel F of niet ?... Last edited by richard-polo : 24-06-2010 at 09:24. |
|
||||
|
||||
Thanks mate
Ik wist niet wat voor een zoekwoord ik moest gebruiken op eBay. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die kerel is ook erg geschikt kwa prijs voor koperen leidingen, zaterdag nog een rol opgehaald
|
||||
|
||||
Even een update:
Ik heb de set inmiddels binnen en heb hem ook al even uitgeprobeerd. Het maken van een mooie felsrand krijg ik niet voor elkaar . Het dopje gaat scheef zodra ik de spindel aandraai en ik moet echt veel kracht zetten om de rand om te krijgen. Nou is het probleem misschien dat ik leidingen van cunifer heb en dat is harder dan koper, voor leidingen van puur koper zal het misschien wel werken.
|
||||
|
||||
En zijn er nog setjes waar het wel bij werkt.
Ben niet te gierig om leidingen op maat te halen maar de nippels hier van zij altijd van een kwaliteit dat je zegt laat maar. Dus ik dacht zelf maken en dan de originele nippels gebruiken van bestaande leidingen die ik hier nog heb liggen. Kan ik gelijk ongelijkzijdige nippels maken 1 kant 10 andere kant 12 voor de Golf4 remcilinder
|
|||
|
|||
de setjes die hier voorbij komen zijn inderdaad
euuhh kut setjes heb ik zelf ook gehad pruts heb nu een andere set niet eens gek veel duurder maar maakt wel perfecte "tuitjes" en kan met behulp van bijgeleverde strip met contra malletjes dus ook de dubbel tuit maken werkt zelfs gemakkelijk onder de auto http://www.google.nl/imgres?imgurl=...9QEwAg&dur=2802 hoop dat t linkje werkt |
|
||||
|
||||
linkje werkt
ik heb nu een midlock setje te leen ,maar moet zeggen dat werkt perfect |
|
||||
|
||||
En wat kost dit dan zo,n midlock ding
http://www.midlock.nl/Laser/Catalog...ereedschap.html En over welke hebben we het dan
|
|||
|
|||
Voor de gene die het maar 1 keer nodig hebben is het zonde om aan te schaffen.
Dan kan je beter een stuk naar wens laten maken. Als je het vaker nodig hebt is het ideaal gereedschap natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
deze Z-2943 Remleiding felsapparaat en wat het kost weet ik niet , ik heb deze te leen dus vrij goedkoop zo heb ik ook nog een handig ding van midlock te koop , een ontluchtingset voor remleidingen die op druk van de auto band werkt heeft een voorraadbus voor de remolie zet je op oliepotje ,slang op ventiel zodat er druk opstaat dan op de remklauw de bleedschroef los en laat maar doorpompen Last edited by ewcaddymk1 : 12-04-2013 at 18:55. |
|
|||
|
|||
heb een soortgelijk setje als die z-2943 alleen in rode midlock doosje nog,
vele remleidingen mee gefixed nooit problemen mee gehad super setje ! |
|
||||
|
||||
Voor de geinterseerde heb ik ook nog een nieuw
Ongebruikt setje te koop met pijpensnijder en buigijzer Nooit gebruikt, ivm nieuwe complete remleidingen voor De bus gekocht Magweg voor weinig, pics via wazzup |
|
||||
|
||||
Wij hebben de Z-2943, werkt super!
|
|
|||
|
|||
mischien dat die z-2943
van midlock? wel kwaliteit is??? nadeel is dat er heel veel setjes zijn die hier oplijken en wat gewoon pruts is........... blijft n beetje kloten met dat losse persje wat je over de matrijs zet de z34-34 werkt echt veel beter altijd mooie rechte kraagjes zelfs op slechtere bereikbare plekken onder de auto voor wie nog iets moet/wil kopen adviseer ik iets meer uitgeven en de z 34-34 kopen ik heb hem al lang terug verdient |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
even dit oude topic naar boven halen
ik twijfel ook om de sykes flaremaster 2 aan te kopen, tov 'een' midlock. nog iemand ervaring met deze of andere (semi pro sets)? |