|
||||
|
||||
Vanmorgen op de aalbeekerweg in hulsberg een blauwe golf 1 met jt in t kenteken. Had dakrek erop. Leuk ding
Last edited by golfje_295.000 : 04-04-2013 at 20:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die groene vento is van willie. Die ken ik toevallig. Die witte polo ketel staat er ook altijd.. Dan ben je trouwens ook maar 2 straten van mij verwijdert :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Stefan zei me laats idd dat jij daar ook woonde in die buurt, mischien spot ik je nog wel eens. Moet elke dinsdagavond na school in maastricht. |
|
|||
|
|||
Supernette goudkleurige lage caddy mk1 op zwarte velgjes met een gepolijste rand.. en zonder achterklep.. rond 19:35, draaide af richting fortuna stadion
|
|||
|
|||
vorige week donderdag in veendam rond n 16.00 uur een blauwe caddy 1 met bbs jes gespot.
oogde heel mooi ! stond geparkeerd achter de shell pomp richting technotrans. bekende van hier ? |
|
|||
|
|||
Onderweg van Apeldoorn naar Dokkum zag ik een rooie MK5(gti?) met groene BBS RS volgens mij.. Weet niet meer precies waar, maar er zullen er wss geen 3 rondrijden op groene rssen! Erg dik om te zien
|
||||
|
||||
Vanmiddag Eem bordeaux rode Jetta 1 gespot in Eindhoven op de Kennedylaan.
Bekende?
|
||||
|
||||
gister op de trekweg bij driesum volgens mij Ruurd zijn Passat lekker laag
mooie bak |
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond kwart voor 5 op de Hamersveldseweg in Leusden: Een zwarte verlaagde Bora op Audi Q7 wielen:
Zaten twee gasten in trouwens. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat ik dat was... |
|
|||
|
|||
Sinds 2 weken spot en hoor ik hier in Weert centrum regelmatig een originele Golf V R32, blauw. DIK!
|
|
||||
|
||||
zie in groningen regelmatig een zilvergrijze bora, met grote rode stalen velgen en hier en daar een white wall
en vandaag een dikke donkergrijze gallardo, 46-ZHP-2 gister, niet vag, wel leuk; een E30 coupe op smurfblauwe corvette wielen |
|
||||
|
||||
Wel dik. |
|
||||
|
||||
hele mooie wagen, amersfoort gespot denk ik?
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de Bloemendaalseweg bordeauxrode mk1 met kuipjes en rolbeugel en een donkere golf IV er achter. Leek op een kopstaartje.
|
||||
|
||||
vandaag heeeeuuuuuuuulllll veeeeeuuuul Vag in drachten , waren daar jongens van hier bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Correct! |
|
|||
|
|||
Quote: