|
|||
|
|||
caddy mk1 1 rook bij de motor
Hallo,
wie o wie kan mij helpen, zojust heb ik een vw pickup gekocht, alleen er komt veel witte rook bij de motor. Bij de cilinder kop loopt er een (overdrukslang) original naar de lucht filter. Deze is afgekopelt en er komt veel rook uit (witte rook). aan de voor kant van de motor zit ook een slang ook los daar komt ook veel rook uit. wie kan mij daar bij helpen. greatzz |
|
||||
|
||||
Niet echt een duidelijk verhaal en vooral welkom hier...
Witte rook is meestal water, heb je geen foto's ?
|
|||
|
|||
rook
Hoi,
Vanaf de kleppendeksel loopt een rubbereslang naar de filter bak, deze s afgekoppelt. uit deze slang komt witte rook uit,. helaas heb ik er geen foto's van Last edited by friso83 : 06-04-2013 at 20:34. |
|
|||
|
|||
rook, rook en nog meer rook
Niemand die er wat van weet????
|
|
||||
|
||||
dat is de carterontluchting volgens mij ,hoe lang staat ie al stil of rij je veel korte stukjes kan zijn dat er veel vocht in het blok zit ,teminste dat hoop ik voor je
maar wat is veel een foto zou wel wat opheldering geven |
|
||||
|
||||
Ff een foto toevoegen idd.
Soms werd de carterventilatie van die 1.6d ook wel rechtstreek vanuut t onderblok aan de inlaatcollector geknoopt. Maar dan was de motor ook niet al te fris meer. 1van deze slangen die bij jou los zit of afgedopt is moet waarschijnlijk naar het inlaatspruitstuk. |