|
|||
|
|||
laatste update
claxon nog niet hersteld tjah t werkt zo ook wel ff wel n "nieuw" "bankstel"gescoord en zit der ook al in uiteraard niet zonder slag of stoot want de hendels voor het verstellen (vooruit/achteruit) zitten net anders als dat het zou moeten zijn?????? tjah of de gordelklikker zit aan de verkeerd kant heb ze er eerst maar ff ingeploft en de blokkering van het glijmechanischme ff met de hand bediend dingen hoeven toch haast nooit naar voren maar vreemd vond ik t wel??? zit dus schijnbaar toch weer verschil in stoeltjes komen uit n mk1 cabrio dus ging er vanuit dat dat 1 op 1 overkon???????? anyway de bestuurders stoel hing ook nog n kabeltje met stekkeronder zal voor stoel verwarming zijn iemand daar een schema tje van??? is voor zwinters wel lekker natuurlijk (als het nog werkt) |
|
||||
|
||||
leuke zetels
|
|
||||
|
||||
Yep die zijn voor de stoelverwarming:
Schema: http://www.golfcabrio.com/documenta...verwarming1.jpg http://www.golfcabrio.com/documenta...verwarming2.jpg http://www.golfcabrio.com/documenta...verwarming3.jpg
|
|||
|
|||
he bedankt kerel
hier kan ik vast mee uit de voeten |
|
||||
|
||||
Misschien kan een forummer je nog aan een kabelboompje helpen en ze staan ook nog regelmatig op ebay. Da's nog makkelijker
|
|||
|
|||
Ok ga ik ebay eerst wel even in de gaten houden
T is toch nog geen stoelverwarming weer |
|
|||
|
|||
niet heel veel nieuws te melden
buiten dat de caddy zich best houd staat nu op winterbanden en velgen nog niet verder met uitzoeken van de kabelboom dus de ombouw naar tdi duurt ook nog ff de gtd die der nu in ligt doet t eigenlijk beter dan ik verwachtte is best vlot ook enkel wat rumoerig maar ach zolang die wat tikkert doet bie t nog zal eerdags ff plaatje met de winterwielen uploadn |
|
||||
|
||||
das altijd goed nieuws dat je zonder problemen lekker rond kunt tuffen
geeft je ook weer wat meer tijd om de tdi voor te bereiden zodat de swap ook geen weken gaat duren, doe ik ook morgen weer wat leuks ophalen bij car-pool hier op het forum en dan hopen dat volgende week mijn pakketje uit de USA binnenkomt maar als er meer nieuws is zet ik het wel in mijn topic ik moet nog een paar draden uitzoeken voor de tdi de boom is zover wel klaar voor onder de kap ,ecu is klaar nu het belangrijkste nog uit zoeken dat word de hydro koppeling want ik wil eigenlijk geen kabel ,vandaar mijn pakketje uit de usa trouwens de remmerij er nog op gekregen Last edited by ewcaddymk1 : 07-12-2012 at 22:19. |
|
|||
|
|||
nope remmerij ligt nog naast de tdi
wel de delen compleet liggen klauwen blokken hrc,en bijpassende bekrachtiger wil enkel nog ff setje staal omvlochten remleidingen regelen maar kom eerlijk gezegd ook tijd te kort voor alle dingen en de caddy rijd helemal niet verkeerd dus dan is de "drive"om dingen te wijzigen der ook niet zo wel vandaag n ander stuurtje binnen gekregen die wel meteen ff geplaatst en even een plaatje met de wintewielen der onder en hout voor m,n vensterbanken der op de verbouwing van onze woning slokt ook alle tijd voor de caddy ombouw op |
|
||||
|
||||
leuke update!
hoe kom je aan dat stuurtje? damn iedereen vind hier op het forum zoon stuurtje en ik maar zoeken en zoeken!
|
|||
|
|||
heb ook m,n best gedaan hem te vinden
en via dit forum gelukt had in m,n sign staan dat ik der 1 zocht toen kreeg ik laatst maar zo,n reactie van n forum lid dat hij der nog 1 had en nu heb ik die |
|
|||
|
|||
heb trouwens wel nog zo,n stuur over
enkel dan met n LX plaatje ipv deze turbodiesel |
|
||||
|
||||
super wielen en idd dieseltje tokkelt bij ook heerlijk dan vind je het al snel best zolang die het houd en bij deze kun je nog mooi zelf wat doen met een schroevendraaier (best leuk werk wat met de turbodruk omklooien)
en eeeeh denk je wel om je dak zo ik moest de mijne ook uitdeuken na een dikke balk van de vorige eigenaar(ik heb nog wel een beugel liggen voor heul heul weinig mischien wel makkelijk tijdens het bouwen |
|
|||
|
|||
ja hoefde maar een erg klein stukje
boucenter zit om de hoek en meest heb ik wel n betere oplossing bij de hand maar kwam nu ff zo uit beugel wil ik er niet op die heb ik der juist afgehaald et waarde van de wielen is eigenlijk net wat te hoog voor de vooras maar hij is stug genoeg dat het ook net geen problemen geeft Last edited by louwe caddy : 08-01-2013 at 22:53. |
|
||||
|
||||
louwe caddy heb even je foto gebruikt in een te koop gevraagd topic!
als je dit niet erg vind?
|
|||
|
|||
geen problemen mee
als dat wel zo zou zijn had ik hem niet op t www moeten zetten tip zet ook ff n vraagje/oproepje in je sign die komt bij elke post die je doet weer in beeld n advertentie verdwijnt vrij vlot uit beeld vaak is het zo dat als je iets lang zoekt en je t eindelijk gevonden hebt loop je er soms zo tegenaan mocht mij dat overkomen wil ik je wel ff n berrichtje doen |
|
||||
|
||||
thnx kerel!!
|
|||
|
|||
Euhhh Louwe? Wat is er met die rvs beugels gebeurd, verschroot?
|
|||
|
|||
intussen wel
hebben hier nog n tijd gelegen maar niemand had interesse heb ze nu weggeven en worden relingen op n speedboot |
|
|||
|
|||
Quote:
is t nog gelukt met t linkje??? |