|
||||
|
||||
Die golf 4 lampen staan em goed. Zet je er nog een embleemloze grille in? Een andere goede optie is het vw-teken zwart maken.
Zelf vind ik witte knipperlichten (of helder, maar dan moet je de rest ook doen) mooier. Maar smaken verschillen en je moet het natuurlijk zelf weten. (daarom van mij geen commentaar over de velgen)
|
|||
|
|||
Quote:
Lol....bedankt.... smaken verschillen idd moet ook eerlijk toegeven, toen ik ze aan het monteren was had ik ook zoiets van......ER MIST IETS..... maar goed... We zien wel wat de toekomst heeft weggelegd staat in elk geval niet lelijk,maar is wel anders wil idd een embleem loze grille...maar een met 2 lamellen en het liefst in de kleur van de auto zelf weet niet of ik hem dan zelf moet spuiten of naar de professional moet brengen..... en ik heb ook liever dat alles helder is denk ook de achterlichten te vervangen door heldere units |
|
|||
|
|||
ik heb nog wel een embleemloze grill liggen maar die is groen metallic..
achterlichten zou ik de donkere versie pakken die in de latere modellen zat!
|
||||
|
||||
Je moet lekker je eigen ding doen ,ben benieuwd hoe het staat als ie verlaagd is .
Maar wat ie er eigenlijk met je rechter dorpel gebeurd ?
|
|||
|
|||
Owh, rechter dorpel
Oud echtpaar die hem had reed een beetje te enthousiast maar hebben het gelyk daarna laten behandelen geen roest te vinden daar Ik wil niet te laag gaan, ik denk maximum 40 voor 20 achter alleen dat i gelyk staat en nog genoeg ruimte over heb en comfortabel @ jettaracing....Die Wagens van jou...zucht.... Ik blijf ze echt WAAUUW vinden..... whaha.....they r my inspiration...lol thanxs |
|
|||
|
|||
ff een update.....kon het nie laten
vandaag kwam de postbode net brengen Kon t echt nie laten binnenkort monteren heb ik complete hella voor lampen fotos volgen wanneer het compleet is gemonteerd met nog een andere update |
|
|||
|
|||
Kleine Update op deze geweldige dag
auto is nu in zijn wintermode 18inches(zijn er nog) hebben ruimte gemaakt voor 2 sets 17 inches binnenkort nog meer updates |
|
|||
|
|||
ff een update
moet nog een sleutel hebben voor voorste schroefpoten, had ff gemonteerd maar was te laag en zonder sleutel om af te stellen is t lastig...dus ff sleuteltje zoeken.... iemand toevallig een vmaxx shroefset sleutel liggen? of weten waar ik een kan kopen? |
|
||||
|
||||
stuk netter zo...mooie kleur trouwens zo in de zon
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wintermodus..... moet weer goed gepoetst worden en enz |
|
|||
|
|||
ben onlangs aan een zoektoch begonnen naar nieuwe velgen en vroeg mij af
wat raden jullie aan de keuzes zijn gevallen op deze 2 types echter wil ik het liefst 17 inches aangezien 16 inches niet genoeg opvulling geven(om t maar zo ff te noemen) (De fotos zijn niet van mij maar van advertentie op mp van desbetreffende winkel) Wat raden jullie aan???? of en waarschijnlijk zal het ook worden besteld bij de desbetreffende winkel |
|
|||
|
|||
ik zou voor de bovenste gaan lijkt denk mooier onder de variant
|
|||
|
|||
Quote:
ben ik het mee eens
|