|
|||
|
|||
Golf 2 20VT
.
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI Last edited by Rallye : 19-06-2013 at 22:33. |
|
||||
|
||||
Leuk bakkie ,
Zie dat de audi teller ook in het dashboard verwerkt is.
|
||||
|
||||
benieuwd wat het word, stuur en tellerhuis vallen niet echt in m'n smaak zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
stoer ding. Zal wel lopen met een ko3s .
|
|
|||
|
|||
Is dit een oude bekende 20vt? Komt me zo bekend voor nl..
|
|
|||
|
|||
Dat zelfde gevoel had ik ookal !!
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
Leuk!
|
|
|||
|
|||
Had deze ook gespot op marktplaats tijdje gelden, had alleen niet echt het geld op dat moment. Wat ik ervan kon zien is dat de techniek wel redelijk zat alleen kwa uiterlijk valt er nog wel wat aan te doen, maar gelukkig is dat snel op te lossen met nette wieltjes enzo. Succes met de auto zal je vast veel fun van hebben
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd , welke kleur?
|
||||
|
||||
Tof ding!
|
||||
|
||||
leuk hok zo
ik zou de teller mooi laten zitten, inbouwraam even eruit halen de hoekjes warmmaken met de verfstripper en ietje oprekken met een alne dop 17 of iets wat in de buurt komt van de ronding van de klok dan past deze perfect en is het niet storend meer |
|
|||
|
|||
Pow leuk beestje. Staat hij ook op papier als 20 vt?
En software van revo. Wat houd dit in? Wel een super basis voor een project.. Niemand een golf 4 cabrio vr6:-p |
|
|||
|
|||
Mooie wagen!
Wat doe je met de oude stof van de recaro's zoek nog een stukje om de mijne te herstellen Mvg
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
snap dat ze software schrijven.. maar wat hebben ze voor jou geschreven.. gechipt of compleet wat anders |
|
|||
|
|||
Gechipt.
|
||||
|
||||
Mooi hoor z'n nieuwe!
|
|
||||
|
||||
Gaaf bakkie...
Voor mij geen Mk2 meer als daily... 1 snel ding in de verzameling is genoeg.. Succes met de verkoop..
|
||||
|
||||
Je ken het ook niet laten he