|
|||
|
|||
Lampje (hand)rem MK3 GTI blijft branden
Beste allen,
Sinds vorige week blijft het indicatielampje van de (hand)rem van mijn '97er MK3 GTI branden terwijl mijn remblokken nog goed zijn en het remvloeistofpeil tegen het maximum aan staat. Heeft iemand van jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Wellicht is deze informatie nog zinvol: Mijn ABS-lampje brandt ook al +/- 2 maanden, ik heb dit al vaker gehad en dit was destijds en kapotte ABS-sensor. Aangezien het voor mij geen haast had heb ik dit nog niet vervangen, maar kan dit met bovenstaand probleem te maken hebben? Tips zijn meer dan welkom! Alvast bedankt Gr. Raul
|
|||
|
|||
Ik zou de auto even uitlaten lezen voordat je van alles laat doen.
Het kan zijn wat jij zegt, maar er kunnen ook andere dingen aan de hand zijn zoals: - Schakelaartje onder de handrem die stuk is - Remsvloeistofvlotter die hapert - Airbaglampje dat storing geeft
"'99 Seat Ibiza Cupra2" ::RIP:: "'94 Golf 3 Vr6" :: Sold :: "'02 Golf 4 V6 4Motion" R32 sleeper. "'95 Golf 3 GTI 8v " :: Sold :: "'90 Golf 2 gti g60" Last edited by demonx_- : 20-03-2013 at 09:17. Reason: "maar" verwijdert |
|
||||
|
||||
Airbaglampje heeft er niks mee te maken en staat er los van..
Schakelaar onder de handrem kan idd wel blijven hangen o.i.d. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties!
Geloof het of niet, maar toen ik van de week van plan was om allerlei na te gaan lopen om te kijken wat het was functioneerde alles ineens weer normaal. Alleen het airbaglampje brandt nog, maar daar weet ik de oorzaak van (gewoon een kapotte/vuile ABS-sensor) In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik hou het de komende tijd even in de gaten!
|
|||
|
|||
Quote:
Je zult het ABS-lampje bedoelen |