|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens. |
|
||||
|
||||
Of dak en onderbouw candy apple red en bovenbouw (rondom de ramen) nimbus grey.
Quote:
Je spreekt jezelf een beetje tegen, als er iemand is die moderne kleuren op oude auto's plakt is Foose het wel. |
|
|||
|
|||
Hoi Ruud. Ik val iedereen maar bij dat het een supergaaf projekt is. Ik heb ook een ideetje over de kleur(en). Ik heb dit een keer bedacht voor mijn T4,maar die is voortijdig weggegaan. Ik denk aan de onderkant pearl bruin van BMW (type 1) En de bovenkant parelmoer wit. En tussen de twee kleuren een biesje of meerdere.
Ik ben op mijn werk al staaltjes aan het spuiten. (Ik ben chefspuiter).Dus als ik een adresje heb kan ik ze eventueel opsturen.Als je het wat lijkt hoor ik het wel. |
|
|||
|
|||
MIjn ervaring is wel , maak eerst voor jezelf een duidelijke kleur keuze in de basis..
Dus wit met blauw of iets soortgelijks. en blijf daar van uit gaan en wijk niet meer af. iederee heeft een kleur in de kop die hij/zij het liefste heeft/ziet. ga daarna aan de slag met de tinten.. anders is het een heeeeeeeeel lange weg.. |
|
|||
|
|||
Super puik topic. Veel lef en kunde om dit te maken.
Het kleuridee van Edwinr zou ik ook adviseren. Staat wel erg goed. Wel de bies/ overgang gebruiken idd. Ben razend benieuwd hoe hij straks er uit ziet en of het net do rijdt als je bedacht hebt. Succes met de laatste loodjes, Ruud. Last edited by Redhead : 20-03-2013 at 18:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het ging me niet om de exacte kleur maar meer om ideeen op te doen |
|
||||
|
||||
even een beetje "meedenken"
paar 2 tone bussen, voor het idee.. misschien staat hier anders iets tussen, oude vw tinten.. keverkleuren http://www.thesamba.com/vw/archives...tcodestype1.php spijlbuskleuren http://www.thesamba.com/vw/archives...colorstype2.php type 3 kleuren http://www.thesamba.com/vw/archives...aintcodest3.php karmann ghia http://www.thesamba.com/vw/archives...ntcodesghia.php Last edited by hajee : 20-03-2013 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Misschien een idee om geen glanzende kleuren te gebruiken maar meer het idee van een matte kleur.........
Deze kleur is dan vervaald, maar een beetje het idee wat ik bedoel. |
|
|||
|
|||
Ik had ooit gedacht om mijn frido in het eerste vb. van Hajee te spuiten. (Waarschijnlijk VeeBee zijn busje)Lijkt mij een hele mooie combinatie. Is dan voorlopig toch anders geworden. Misschien na de resto wordt het deze kleurencombo. Maar zou wel mooi staan op je frido.
Top project geworden!! Ook wel eens benieuwd om hem in het echt eens te bekijken. Rood met zwart zoals een samba is ook niet mis.En in het midden een deluxe trim. Geel zou ik ook niet nemen. Dan zou ik eerder voor de zwitserse kleuren gaan. Aangezien je de hoekramen hebt. Maar was die van jou oorspronkelijk een duitse of heb je het hefdakje bovenaan weg gedaan? En anders eens kijken bij de fotogallerij van Fridolin.ig. Doe je veel ideeen op. Last edited by Ide : 21-03-2013 at 09:48. |
|
||||
|
||||
Ik en waarschijnlijk nog een hoop andere wachten ongeduldig op een update !
|
|
||||
|
||||
Het gaat allemaal niet zo vlug als ik had verwacht.
Maar we komen iedere dag weer een stap dichter bij het eind. Zoals het er nu uit ziet word de gehele auto Porsche wit gespoten, en gaan we later kijken welke kleur er bij komt. Dit zou zelfs gestickert kunnen worden, zodat ik makkelijker kan veranderen. (misschien jaarlijks) De duitse post stickers zijn binnen, Thanks Razma En via ebay, deze week 1 deurhendel gescoord (1 is al meer dan geen) Gr Ruud |
|
||||
|
||||
Ik heb de eerste meeting maar geschrapt.
Zo is de druk er even af, en kan ik van een welverdiende vakantie gaan genieten, in plaats van een werkvakantie in de schuur. Dus jullie moeten allemaal maar wat langer wachten |
|
||||
|
||||
maar toch gelijk heb je |
|
|||
|
|||
Inderdaad goed werk heeft tijd nodig
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Goh, wel jammer. Wilde precies op mijn verjaardag naar aircooled gaan om die Frido te bekijken Maar snap het wel hoor. Rome stond ook niet in paar jaar
|
|
||||
|
||||
op de ''thuis'' wedstrijd zal ik hem missen
maar zal de frido alleen maar ten goede komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hij is af als hij af is. Groot gelijk.
|
||||
|
||||
Even niet meer op het forum geweest. Maar wat een werk heb je weer verzet. Super. Ben benieuwd als er echt een kleurtje op zit.
|
|
||||
|
||||
te gek ding....zie je maar zelden....hoe ben je eraan gekomen
wel top hoor zo'n project Respect...ben benieuwd en ga je zeker volgen Ik ga in mei een golf1 uit 1977 halen, origineel nederlander. |