|
|||
|
|||
Bodyguard B
Hallo iedereen,
vlug even iets over mezelf Ik ben Branko , 29, chauffeur-ambulancier en woon in Jabbeke (W-VL)(België) Heb me in september 2012 een VWtje aangeschaft Moet nog eens de elektriciteit nakijken, binnenkant eens grondig reinigen, buitenkant kan ook wel wat liefde gebruiken. Hier al enkele fotos. Indien suggesties, laat maar horen. Interieur gsm pic : Met nieuw grilleke erin : |
|
|||
|
|||
En gisteren achter nieuw setje wielen geweest
BBS RM 6,5 & 7j 15" Moeten nog afgekit worden en bandjes erop, twijfel nog juist voor vergulde boutjes of zo laten. |
|
|||
|
|||
Wat voor kleur heb je? En nog veel plannen?
|
|
|||
|
|||
Kleur is Macadamia metallic van Porsche.
Verdere plannen is nog verlagen nadat de BBSen eronder zitten. Kijken voor muziek want is nu stil in de auto. |
|
||||
|
||||
Welkom . Nette wagen , mooi kleurtje .
|
|||
|
|||
Bandjes zitten er ook op, zijn Nankang 165-45/15 geworden.
Nu nog wachten achter een droog weekend om ze onder de Golf te steken. |
|
||||
|
||||
Vette wagen!! grtz
|
|||
|
|||
Quote:
Thx, die van jou mag er zeker zijn, vooral dat kontje |
|
|||
|
|||
Tss de sneeuwvlagen door toch de moed gevonden om de wielkes te plaatsen.
Vooraan nog 6cm draad over en achteraan nog 5 Dus hopelijk volgend weekend dichter bij moeder aarde Hier de pics, centercaps heb ik nog niet geplaatst maar dat komt volgende week wel. |
|
|||
|
|||
Welkom! Leuk dingetje!
|
|
|||
|
|||
vr6 lip eraf en nog beetje verder naar de grond gedraaid, achteraan is goe maar denk vooraan dat het nog wat zal mogen.
Nog eens een gewone lip zoeken maar op internet is het geen vetten |
|
||||
|
||||
Gaaf, je wielen staan vet!
|
|
|||
|
|||
Mooi zo was ook van plan mijn vr lip eronder uit te halen en ori weer plaatsen
|
|
|||
|
|||
Vandaag gekeken om vooraan nog te verlagen maar zal niet lukken met de cardans.
Stoorde mij ook dat ik nu liploos was, daarmee kapotte VR6 lip ingekort en terug gehangen tot ik ori lip vind : Staat nu terug zo : En moet snoetje van vriendin haar golf: |
|
||||
|
||||
Damn! Super mooie bak! Die RMtjes staan hem goed zeg.. Ben zelf ook opzoek naar velgen, maar vind de RM toch best mooi eigenlijk xD. Heel veel suc6 met je mooie cabio.