|
||||
|
||||
dik project,echt goed aangepakt....
de voorwielen zullen altijd een beetje negatief camber houden,ook na uitlijnen. zou je ze recht zetten ga je bij de eerste de beste bocht rechtdoor.
|
|||
|
|||
Vandaag gerold :-D
Resultaat 261 pk/311 nm koppel. Er zit een maar aan, de lucht die aangezogen werd was +- 54graden, wat dus niet ten gunste komt voor het vermogen. Dus nu moet ik de buis toch gaan monteren die op mijn bmc filtertje hoort. En dan gaan we nog een keer rollen. Maar ik vond het resultaat al niet verkeerd voor een vr6. |
|
||||
|
||||
Weer mijn complimenten, nog even en je kunt mij straks bijhouden
|
|||
|
|||
Ik zag dat ik hier nooit niks meer had geplaatst, hij is inmiddels wel een heel eind klaar, maar nog niet helemaal |
|
||||
|
||||
Meer foto's is beter...
|
||||
|
||||
Of ik kom binnenkort eens kijken
|
|||
|
|||
Wat heb jij allemaal aan je motor gedaan of heb ik daar over heen gelezen
je hebt er aardig wat pk's uit weten te halen
|
||||
|
||||
Quote:
x2,en ben ook wel benieuwd naar de herkomst van de 311nm
|
||||
|
||||
Als ik goed kijk naar 1 van de foto's zit er een rotrex lader op
Edit; verkeerd gezien Nu ben ik ook benieuwd ja
|
|
|||
|
|||
Haha Richard, altijd leuk om een keer langs te komen hè, ik kan ook een keer met de Corrado komen als het weer goed weer is. 2 vliegen in een klap.
Over het vermogen gesproken, ik ben niet zo'n techneut zal het proberen uit te leggen. Maar het is een vr6 die maximaal opgeboord is (dus 3.1/3.2) Kop bewerkt andere nokkenassen andere injectoren en weet ik veel wat allemaal nog niet meer. Dit geheel draait op een KMS management. Dus met andere woorden is er atmosferisch zo veel mogelijk uitgehaald. Ik zal binnenkort nog eens wat meer foto's plaatsen |
|
||||
|
||||
Nice
Mooie resultaten dan
|
|
||||
|
||||
lekker,ik ben nou met hetzelfde bezig,alleen word mijne slechts 3ltr.ik ben alleen wel benieuwd wat voor gasklep je er nu op heb zitten,loop een beetje tegen een 'knelpuntje' aan,letterlijk en figuurlijk.mijne gaat trouwens op het originele management draaien,word geflasht.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Roy ! Krijg je je achterklep inmiddels open ?
|
||||
|
||||
Dikke bak en serieus vermogen uit een atmosferische motor!
|
|
||||
|
||||
erg nette corrado! en hele nette waarde uit die vr6
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Thanks voor de leuke reactie's. @de pul, ik zou niet weten of er iets met de gasklep is gebeurt. Succes in ieder geval met je 3.0, ben wel benieuwd wat je daar voor vermogen uitperst!
@ kwaroks, haha nope nog niet. Als het weer goed weer is kan hij hier thuis weer in de garage staan en kan ik hem klaarmaken voor worthersee. Hij moet namelijk ook nog getaxeerd worden voor we gaan. En hoe gaat het met jou golf, klaar voor wortelsee? |
|
||||
|
||||
Roy, altijd welkom! Ook zonder Corrado hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Haha maak die klep nou eens man Met de golf zijn we druk bezig. Nog 6 weken, dus moeten haast maken.
|
||||
|
||||
Ja, het is een hele toffe Corrado Roykee!
|
|||
|
|||
Thanks Dennis, begin ook echt er weer zin in te krijgen. Corrado heeft laatste 2 jaar op een laag pitje gestaan
|