|
|||
|
|||
Ben helaas werkloos.
Dus mocht iemand nog werk voor me hebben in de logistieke sector?? Heb mijn C rijbewijs voor de vrachtwagen (enkel bakwagen). Maar elk werk is goed in omgeving Meppel dan hou ik me van harte aanbevolen. |
|
||||
|
||||
Ik werk in de bewegwijzering. Vooral ziekenhuis, verpleeghuizen, scholen etc.
- van deurbordjes, buitenzuilen, raamfolies, etc. Martini Ziekenhuis Groningen, NOS studios Hilversum, enzovoort.. |
|
||||
|
||||
Leuk topic!
Ik ben Operationeel Manager bij Lagotronics Projects in Venlo. Wij werken veel in de TV studios, vooral stemsystemen, speltechniek en (LED-) decoratieverlichting. Verder voornamelijk AV en interactieve (schiet-) systemen in pretparken. Gaaf werk!
|
||||
|
||||
inmiddels na een kleine 4 maanden thuis weer terug van waar ik kwam
had er al 2,5 jaar op zitten en nu net weer een maand ben werkende in de stand en interieurbouw.. www.maqutos.com in mijn geval goed uitgebreid, van inmeten en technisch tekenen tot maken en plaatsen, complete stand, winkel interieurs, meubels op maat uiteraard niet alleen want daar zijn de meeste projecten te groot voor en ik nog niet altijd even ervaren genoeg maargoed we leren nog elke dag en ben nog jong stukje standbouw stukje interieurbouw
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 13-03-2013 at 07:13. |
|
||||
|
||||
Ben al ruim 17jaar {restauratie/nieuwbouw}voeger, eerste tijd altijd voor bazen gewerkt en nu Heb ik een eenmanszaak (voegbedrijfje) in Eindhoven.. www.richarddenkersvoegwerken.nl Gr Richard |
|
|||
|
|||
Leuk om te zien wat iedereen uitvreet
Ik zit sinds een half jaar bij een duitse leverancier van auto onderdelen op de helpdesk voor de zakelijke markt. Mag dus de garage en schadebedrijven helpen met het uizoeken van onderdelen en reparatiemethodes van toyota mercedes smart bmw en mini |
|
||||
|
||||
Ik ben werkzaam in de scheepvaart als machinist op een havensleper in de rotterdamse haven.
Werk met verschillende motoren van Caterpillar, ABC diesel, Wartsila, Deutz. Dus van commonrail motoren tot en met antieke motoren verzorg ik het onderhoud.
|
||||
|
||||
Ik ben een projectleider die over langs gaat om in te meten en waar kan de monteurs ondersteund , en de rest van de tijd zit ik op de tekenkamer als autocad tekenaar
|
|||
|
|||
1ste monteur en oproepbaar storingsdienst 24/7 bij Cobusson garage en bedrijfs deuren. Crawford-normstal center Friesland. www.cobusson.nl Ik rij dagelijks in een T5-facelift.
Kleine impressie van een paar van mijn klussen, Voor, En na, |
|
||||
|
||||
Dik huis. Maar daar had die bruine deur een stuk mooier in gestaan
|
||||
|
||||
Ik doe wat met auto's poetsen en polijsten :} . Verder wat auto's verkopen en alles wat daar mee te maken heeft...
|
||||
|
||||
Ik ben begonnen op m'n 19e bij een taxibedrijf waar ik al het onderhoud deed aan het wagenpark, van Mercedessen tot touringcars, ondertussen verder studerend voor eerste autotechnicus.
Daarna via een aantal dealerbedrijven doorgegroeid naar apk keurmeester en leermeester en terecht gekomen in de budgetgarage van Vlissingen, uitdagende leerlingen opleiden, bedrijf runnen; had het helemaal naar m'n zin maar helaas maakte de baas er financieel een potje van Daarna in de leer gegaan bij Fokker Services in Hoogerheide en m'n papieren voor vliegtuigonderhoudstechnicus gehaald; Dit was m'n dagelijkse werk, grote checks aan de Fokker's die nog vlogen. Helaas ging het daar slecht in de bizz en na het behalen van m'n papieren werd de hele klas tegelijk ontslagen... Toen aan de slag gegaan bij DOW Terneuzen en verder gaan leren voor E&I technicus, na 2,5 jaar geslaagd en een nieuwe functie aangenomen bij Thermphos in Vlissingen, daar stralingsdeskundige gehaald en schakelbevoegdheid tot 6kV verkregen Helaas ging Thermphos failliet, drama voor de werkgelegenheid hier en de fosforvoorziening van Europa, maar daar komen ze nog wel achter Lekker in ALU pak op de fosfortanks Motortje aansluiten van 90kW Tegenwoordig weer werkzaam bij DOW Terneuzen, alleen andere afdeling als eerst, E&I technicus en stalingsdeskundige Geweldige collega's en goeie sfeer
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt idd. Maarja, klant is koning he Deurtje heb ik vorige week woensdag even gemonteerd. Begintijd 09.00 en eindtijd 13.30 kant en klaar met alles erop en aan 4840breedx2250hoog |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom daar ook wel is voor de koeling en verwarming. De leukste autos staan beneden |
|
||||
|
||||
Draaier bij mfe!
Groot draaiwerk tot diameters rond 2400mm en lengtes tot 20000mm Vooral aandrijvingen voor scheepvaart en grote walsen voor papierindustrie! Fotootje volgt |
|
|||
|
|||
Naast Dub-Detail wat ik samen met mijn broer doe,
werkzaam als monteur bij Mammoet Europe BV. |
|
|||
|
|||
Ik werk bij Jachthaven de Batterij in Willemstad (www.tiptopsailing.nl), repareer daar zeil/motor en speedboten ook doe ik polyester en gelcoatreparaties.
Verder werk ik in de avonden en zaterdags nog bij een bedrijf dat Amerikaanse pick ups en klassiekers verkoopt en serviced (www.thunderalley.nl). En verder beun ik me een slag in de rondte, ik hoef mezelf iig nooit te vervelen |
|
||||
|
||||
Vul maar in mensen, is leuk om te lezen!
|
||||
|
||||
ik zit nog steeds bij Pul Motorrevisie Urk.alweer 11,5 jaar,verveelt nog steeds niet.
tegenwoordig weinig 'custom-werk' door de kwakkelende economie en onzekere belastingregels,meer [deel]reparaties/revisie. zit momenteel veel in de moderne diesel V-motoren,2.7/3.0 v6 tdi,3.3/4.0/4.2 v8 tdi en 5.0 v10 tdi van VAG en de 3.0 v6 cdi en 4.0/4.2 v8 cdi van MB.