|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok bedankt voor het antwoord! En wat betreft de wielbogen waarvoor ik eerder nog had gemaild, ik heb van een vriend 1 gekregen en heb ik er nu dus 3 en dan vind ik het niet meer de moeite om een hele set te kopen. ik heb nu al te weinig plaats thuis. Dus je hoeft ze niet apart te houden voor mij ofzo |
|
|||
|
|||
okee is prima, ze zijn volgens mij ook al weg..
gr. wilco |
|
||||
|
||||
Heb je toevallig zwarte c-stijlen? Zo ja, wat wil je er voor hebben?
|
|
|||
|
|||
nee heb ik helaas niet meer liggen..
gr. wilco |
|
|||
|
|||
heb je de km teller kabel nog ?
gr tuintje
|
|||
|
|||
jha die heb ik nog liggen, stuur me maar een pbtje, mag weg voor 10 euro
gr. wilco |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik ben op zoek naar zo een luchtfilter slang/buis. Die rechtsvoor zit (bestuurderskant). Had je deze misschien nog? Mvg
|
||||
|
||||
Heb zojuist mail gestuurd over deuren en motorkap
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee die zit alleen op een dx motor en de 1.8 16v van scirocco zit die aan de bestuurtderskant, maar daar heb ik niets meer van liggen helaas gr. wilco |
|
||||
|
||||
Is het RP blok in goede staat?
Lekt geen olie? een RP is trouwens geen GTi of is ie omgebouwd?
|
|||
|
|||
heej, RP is idd geen gti, het is van een gt auto maar de auto is verder wel gti versie, RP motor heb ik helemaal gedemonteerd omdat ik niet wist in wat voor staat hij was, en hij bleek zeer fris en in goede staat, heb alles nog liggen op de inlaat en kabelboom na, is allemaal los te bekijken en los te koop
gr. wilco |
|
|||
|
|||
Heb je misschien de onderste deurdrempels erbij? Deze die aansluiten op de wielbogen.
Mvg, Luc QUOTE=willes180]hallo, heb vandaag een complete 3 deurs golf 2 gti kleur LA9V (zwart) binnengekregen die compleet in onderdelen weg mag, alles wat je zoekt kan je hier neerzetten of via pb zit een 1.8 8v RP motor in, hier mist de dynamo en de rotor en verdelerkap, voor de rest compleet met kabelboom, ecu, bobine, enz 100 euro (losse delen mag ook) verdere losse delen: set koplampen 15 euro dashbord met middenconsole 30 euro buiitenspiegels 15 euro originele lip voorkant 15 euro brandstofpomp in de tank 20 euro voorste motorsteunbalk 15 euro origineel kriksetje 10 eu slotplaat 15 eu rembekrachtiger met hoofdremcilinder 20 mm 30 euro zwarte hoedenplank dragers met speaker 20 euro kabelboom motor + verlichting voorkant 30 euro originele einddemper golf 2 1.8 gti 20 euro originele middendemper golf 2 1.8 gti 20 euro schakelstang met pook en mechanisme 25 euro voor fotos even mailen naar wilco_hoezen@hotmail.com alles bij elkaar voor 150 euro prijzen zijn vraagprijzen dus bied maar raak op te halen omgeving venlo, verzenden kan ook met de kleinere spullen gr w[/QUOTE] |
|
|||
|
|||
nee die heb ik helaas niet meer, auto is al na de sloop
gr. wilco |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig de kabelboom van de achterklep nog?
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
|||
|
|||
Voor spatbord bestuurderskant?
Geen deuken en of beschadigingen? Prijs? |
|
|||
|
|||
spatbord heb ik niet meer, kabelboom van de achterklep is volgens mij ook al verdwenen.. heb alleen die van golf 3 nog
gr. wilco |
|
|||
|
|||
Ik zoek nog een zwart hemeltje met schuifdak, zat die nog ik de golf 2?
gr John |