|
|||
|
|||
Nette Golf Mk2 1983 belastingvrij orgineel NL
VW Golf Mk2
oktober 1983 Dus vroeg in de eerste serie van het type 2 en orgineel NL 1.3l 246.000km apk tot 28-08-13 Carrosserie is in goede staat en het interieur is ook netjes. Auto start en rijdt goed. Heeft een 5-bak, verlagingset, nieuwe banden, glas/schuifdak en een trekhaak. Na jaren dagelijks gebruik komt mijn Golf te koop door werk verder weg waarvoor er een andere auto bij gekomen is. Het aanhouden van de Golf als tweede auto gaat hem niet worden dus vandaar dat hij nu weg mag. Vorig jaar heeft hij een lichte voorschade opgelopen, gerepareerd door mijn vader die autoschadehersteller is maar het rechter voorscherm en de motorkap zijn nog wel van afwijkende kleur. De orginele gebruikershandleiding en een folder van de Golf 2 uit die tijd zitten er bij. En een paar dozen onderdelen mogen ook mee. Ongeveer 60 stuks zowel interieur, exterieur als technisch aan rubbers, verlichting, lijsten, dynamo etc, afkomstig van een donor die ik uit elkaar gehaald heb. De vraagprijs is €750,- en hij staat in Tilburg Voor vragen of nog meer foto's een pb of een mailtje naar: nicky_zon@hotmail.com [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by Jachtbouwer : 04-03-2013 at 21:57. |
|
|||
|
|||
Up
|