|
||||
|
||||
Had je lang kunnen wachten, heb daar mn bijbaantje
|
|
|||
|
|||
Quote:
whahaha dus ze hebben die carport speciaal voor jou neergezet nee zoveel geduld had ik vast niet gehad |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tijdje niks gedaan aan de caddy, moet nu voor apk dus ik denk ik pak de remmerij ook even aan.
Men neme: Golf mk2 GTI remschijven, 256mm. En Opel GSI remklauwen + de bijbehorende houders. Passchroeven M12-M10 En hop! Betere remmerij, om alle power uit mn 1.6TD te temmen. |
|
||||
|
||||
groote klasse
|
|
|||
|
|||
Nice! Die gsi klauwen passen zo ja? Dat ga ik onthouden.
|
|
||||
|
||||
Jep, wel opletten dat je die houders er bij hebt, waar de remklauwen in heen en weer schuiven zeg maar.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ok. Ga mn ogen eens open houden of ik wat tegen kom. Ben er nu G40 remmerij op aan t bouwen. Maar dat is 239 mm. |
|
|||
|
|||
Best handig idd. Je merkt dat je met de motor in je bak echt optijd moet remmen :P
|
|
||||
|
||||
Staat best wel eens wat op marktplaats, kost nooit veel. Remschijven/blokken en leidingen waren ook maar 100 euro.
Volgens mij kan G60 spul er ook onder (280mm), dan moet je wel 15 inch velgen hebben. Haha ja Wouter, en wat dacht je toen naar GSD afgelopen zomer, met 2 motoren, gereedschap en tenten enzo Misschien komend jaar ook eens kijken of er achter ook remschijven op kunnen, is volgens mij wel een stuk meer geflikker vanwege handrem en remkrachtverdeler.. Last edited by Mad Max : 08-03-2013 at 13:28. |
|
|||
|
|||
Ja, ik rij op 14 inch staal. Dus G60 word m niet. Eerst maar eens zien hoe die G40 remmerij gaat remmen.
Enne, wat ik begrepen heb heeft Caddy de grootste remtrommels achter die vw gemaakt heeft. Ik zou die lekker laten zitten. Waar heb je die airshocks vandaan trouwens? Last edited by Makrolon : 09-03-2013 at 09:24. |
|
||||
|
||||
Ja dat is ook zo, airshocks komen uit amerika, dit type heb ik: http://www.ebay.com/itm/REAR-Air-Sh...0719095839% 26
Je moet wel zelf ff busjes draaien en er in persen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
strak maken
|
|
||||
|
||||
zonder twijfel
|
|
|||
|
|||
Op een ouwe rat caddy, zo, op jouw caddy, strak maken!
|
|
||||
|
||||
ik vind 'm zo helemaal top de achterklep
|
||||
|
||||
Klep redden nu het nog kan
|
|||
|
|||
Strakmaken die klep. Roest is zooo 2007
|
|
||||
|
||||
niet strakmaken! maar opknappen!
iedereen werkt altijd die volkswagen teskt weg op de achterklep van de caddy. ziet er zo niet uit!! p.s: die remmen komen van een astra gsi of kaddet gsi?