#141
|
||||
|
||||
goed bezig chef goed om te zien dat de Corrado in goede handen is
|
#142
|
||||
|
||||
Dank! Doe m'n best
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#143
|
||||
|
||||
1e lading binnen! Bedankt Klaas
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#144
|
||||
|
||||
En dan ligt dit op je te wachten nu je net je G60 remklauwen in de verf hebt staan...setje Girling 60's....keuzes keuzes
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#145
|
||||
|
||||
Ik zou voor de 60's gaan
__________________
--------------------------------------------------- If your car doesn't scrape it's not low enough! Corrado -Edition 3.2- project car New Beetle 1.6 Passat variant 1.8 20vt |
#146
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon gaan voor een setje goeie remblokken als je hard wilt remmen. Die 60ers zijn weer een behoorlijk stuk zwaarder dan die je nu hebt
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#147
|
||||
|
||||
Luxe problemen zijn altijd lastig
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#148
|
||||
|
||||
Dat weet ik René, en met die Ultraleggera's eronder rijdt het juist zo fijn...Het plan was Girling 54 (Corrado G60) remmen met zimmerman schijven en EBC Redstuf blokken, leek me een goeie combinatie. Verder moet ik voor de Girling 60 klauwen m'n hoofdremcilinder wisselen en die zit samengebouwd met m'n ABS pomp.
Denk dat ik de Girling 60's reviseer en óf verkoop óf op de plank leg.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#149
|
||||
|
||||
Wat voor hrc zou je dan moeten gebruiken voor die klauwen?
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#150
|
||||
|
||||
Ik hoop dat tie nu zegt 1 van een Golf4
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#151
|
||||
|
||||
Ik hoop 22 mm
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#152
|
||||
|
||||
als dat zo is zit ik zeker goed met me 23mm
Ps Ik kan me niet voorstellen dat de audi waar ik ze vanaf heb gehaald een grotere remcilinder had dan 22mm
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 07-03-2013 at 21:08. |
#153
|
||||
|
||||
Audi 80 V6 gebruikt 23,8mm...
Audi 200 gebruikt 23,8mm of 25mm Rond die koers zit je goed, hangt er ook vanaf wat voor diameter je tangen achter hebben
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#154
|
||||
|
||||
Ik had ze van een Cabrio 2.8 afgehaald maar als het goed is is de HRC van de Golf4 ook 23,8
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#155
|
||||
|
||||
Ja, voor een Golf met 54 klauwen wel, voor de Girling 60 klauwen wordt 25mm aangeraden, dit om de slag van je pedaal niet te groot te laten worden, hoe dit zich in de praktijk vertaald weet ik nog niet, ben wel benieuwd naar jouw bevindingen ermee.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#156
|
||||
|
||||
Zo Digifant bijna compleet, mis alleen nog de Co-pot en een lambda sonde, maar die laatste koop ik wel nieuw...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Last edited by Audi1981 : 09-03-2013 at 21:12. |
#157
|
||||
|
||||
Mooie vorderingen weer.
Heb je een bijzondere reden om over te gaan op digifant? Of haakt het huidige systeem? |
#158
|
||||
|
||||
Is al aardig compleet in een kort tijdsbestek, dan kan het mechanische/elektronisch spul plaats maken voor volledig elektrisch gestuurd
moet er nog een ander chippie in, of kan je gewoon de g60 chip blijven gebruiken icm met de g60 injectoren
__________________
I like boost , doesn't matter if it's supercharged or turbocharged. |
#159
|
||||
|
||||
Quote:
KE-motronic was toen misschien een goedkope manier om zonder al te veel kosten de KR en de 9A nog ff mee te laten gaan, maar het is het net niet, stattionair zoekt ie nogal, koud starten wil ook soms wel eens fout gaan en uitzetten voor ie warm is moet je niet doen. Het is nu allemaal nog betrouwbaar en hij loopt netjes 1op 12 (ook met regelmatig de toerenteller op 6000+) maar ik wil er nog langer mee doen dus vandaar. Quote:
Bolku heeft die sjippies geloof ik, ben benieuwd wat dat doet...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#160
|
||||
|
||||
Daar ga je geen spijt van krijgen m op digifant te laten lopen. Alleen al door t injectiesysteem ga je al richting en wss zelfs over de 150pk en je behoud de mogelijkheid om er ooit nog eens een geblazen motor van te maken.
het mooiste vind ik dat t tikken en lopen is en super betrouwbaar. |