|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wintermodus van mijn variant ............
en die van de vrouw natuurlijk
|
|||
|
|||
Quote:
Heerlijk werkpaard om te zien |
|
||||
|
||||
stiekem vind ik het dood zonde van de heldere meuk voorin, maar damn wat vind ik dit een dik setje velgen voor een variant!!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Hele mooie Variant was dat inderdaad! Vond 't ook erg jammer dat er voor mooie rode remklauwen met Brembo erop onder zaten (of 't ook echte waren durf ik niet te zeggen?) en achter zaten nog trommelremmetjes...
Vond vandeweek ook wat foto's van die duitse groene variant met oranje wielen zonder de striping op de zijkant. Mijne gaat zo wel heel erg op die wagen lijken onbedoeld (sorry voor de telefoonfoto!) : Oh en dan nog maar wat opvullig voor dit topic erbij:
|
|||
|
|||
krijgt jouwnes ook een vento front?
staat echt leuk op een variant |
|
||||
|
||||
Onder die zwarte G60 zaten wel echte porsche remklauwen , en die trommels zijn bij een variant al groter dan bij een gewone golf en hebben meer remvermogen dan schijven .
Enige voordeel van schijven achter zou zijn dat de een betere koeling hebben dan trommels ( en het natuurlijk mooier lijkt )
|
|||
|
|||
Ventofrontje staat wel ergens op de wishlist Biggie, vind ik zelf ook erg gaaf staan inderdaad! Niet erg origineel meer, maar dan moet je ook geen VW kopen. Maar eerst een schroefsetje, anders komen die velgen ook niet tot hun recht imo.
Trommels remmen opzich ook prima hoor, heb er zelf ook nog trommels onder zitten. Heb jouw auto trouwens ook nog even goed bekeken bij de Midwintermeet Jettaracing, hele nette wagen met al die kleine details!
|
||||
|
||||
Quote:
nou ik ben in het verleden eerst met orginele remmerij van trommels achter naar schijven gegaan echt een wereld van verschil. nu met 288er voor nog beter
|
||||
|
||||
gelukkig zitten er lekker dikte velgen op de G60 vari vallen die trommeltjes niet zo op
zwarte hierboven heeft een heel dikke plaat in zijn kofferklep zo US!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Die 'zwarte' is dezelfde groene als op de foto eronder!
|
|||
|
|||
Is dat een vento onderlip bij de bumpers? en zijn dat standaard sideskirts? zit eraan te denken dat te halen aangezien mijn rechterdorpel niet uit ziet vind t soms erg dat ik geen zonnedak heb....maar goed...is lastig eenv ariant te vinden die dat wel heeft Last edited by Biggie : 09-03-2013 at 13:11. |
|
||||
|
||||
Dat is iid een vento voorlip , heb ik ook onder de groene variant . Past er niet zomaar onder ,moet wel aangepast worden . Die sideskirts zijn origineel , passen ook gewoon van een 3 of 5 deurs normale golf 3 , dus dat maakt de zoektocht wat makkelijker
|
||||
|
||||
voorlip kan ook een amerikaanse zijn..
|
|||
|
|||
Kwam er nog eentje tegen, leek me wel een mooie Variant voor in dit topic:
|
|||
|
|||
Quote:
k zag jou auto volgensmij staan op kw1c in den bosch tog? :P ziet er dik uit
|
|||
|
|||
Dat zou kunnen! Zit daar iedere Maandag op school
Wat rijd jij dan? Zie soms wel eens een leuke VW staan op de parkeerplaats! Auto is nu ook verlaagd:
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Tuffel : 16-03-2013 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Netjes! hoe heb je de variant verlaagd? 16''?
|
|||
|
|||
AP schroefsetje eronder, super prijs/kwaliteits verhouding vind 'k! Staat achter op z'n laagst, voor kan ie nog een heel eind maar vind 't zo wel mooi. Is 17 inch trouwens!
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit tuffel.....
aparte kleur velgen maar is weer es wat anders zou zeggen houwe zo ben benieuwd wat voor veranderingen er nog komen wil ook weer mijn zomervelgen onder mijn variant zetten maar die moeten eerst netjes gepolijst worden |