#1
|
||||
|
||||
Motorstoring - Passat 35i B4 VR6 (Aut. Amerikaan)
Af en toe loopt onze Passat (Dis onsteking) op 5 cilinders, althans dat denk ik. Dit in combinatie met lager het branden van een motor managementslampje.
Aangezien ik geen verstand wil hebben van benzine motoren de vraag of er iemand in de buurt van Nieuwediep (Omgeving Stadskanaal, Veendam) Voor mij er naar kan kijken. (al dan niet tegen vergoeding) Let wel het is een Amerikaan met Automaat
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#2
|
|||
|
|||
kan veel zijn bij een vr6
als hij slecht draait, trek 1 voor 1 een bougiekabel los om te zien op welke hij wel of niet reageert, Dan weet je al welke cilinder het is. Kabels zelf zijn ze ook gevoelig aan trouwens. Kabels los trekken met hulp stuk dat rond je je motorkapstok zit, anders trek je ze soms stuk. Heb je geen vagcom ? of universe obd lezer, dan kan je fouten uitlezen. namaak vagcom kabeltje vind je al voor 10eur dus das de kost niet |
#3
|
||||
|
||||
Ik heb een officiele Rosstech set en kan hem uitlezen, ga dat binnenkort doen als er niemand reageert.
De grote mechanische dingen heb ik uitgesloten, want hij loopt af en toe wel goed. Bougies heb ik los gehad, maar geen verschil qua uiterlijk. Kabels stuk voor stuk los maakt het ook niet anders. Zou er dan iets aan de injectie zijde fout zitten? Vandaar dat ik liever iemand die er verstand van heeft er naar laten kijken, die de juiste conclusies trekt.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#4
|
||||
|
||||
meestal is er een sensor kapot, even uitlezen is de snelste manier om er achter te komen
|