#21
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb er nog niet mee gereden, maar echt zwaar vind ik m niet. Wel vind ik hem vrij gevoelloos aanvoelen. Denk ook dat ik nog ga nombouwen naar hydrolisch. |
#22
|
|||
|
|||
zo moet ie op een mk1 ook zitten.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, even wt aanpassen dan, ik heb mij bij nl de steun eerder zitten. Omdat het dan netjes paste met de hulsen kabel. Ik maak straks nog ff een foto.
__________________
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 03-03-2013 at 22:27. |
#24
|
|||
|
|||
daar zit je probleem, ff de zelfstellende kabel in de stand zetten zoals je hem kreeg, dan ff aan je pendaal haken, halve maandje achter de hevel hangen dan de kabel ff langs de steun naar voren houden kijk dan waar je zwarte rubbertje zit tot aan daar mag ook iets terug het steuntje maken [waarschijnlijk tot voorkant van de steun] dan werkt het perfect.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
ok, komt goed! heel erg bedankt voor de hulp/info!! Word gewaardeerd! |
#26
|
|||
|
|||
succes ik hou dit topic ff in de gaten, als het gelukt is zouden we graag een foto zien, om de rest van de mensen die dit willen maken ook voort te helpen. nummer van de kabel mag je hier als je wilt ook wel posten, anders zal ik het aankomende week ff doen.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#27
|
||||
|
||||
Heb er al zat omgebouwt met een koppelingskabel en hevel van HTT en die werken perfect en gaan ook niet zwaar..Al loopt de kabel wel in een soort S bocht, maarja, veel andere optie's zijn er niet..Van een passat kan ook wel, die is een stuk langer en dan trekt de binnenkant, en met een korte kabel druk de buitenkabel tegen de hevel.
|
#28
|
|||
|
|||
zet 2 gelijke auto s naast elkaar de 1 met passat kabel de ander met mk2 1.3 kabel dan ga je zeker verschil merken.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#30
|
|||
|
|||
buiten huls ff kwart slag draaien, dan aan binnekabel trekken langs kant boite en je kan hem terug in de begin positie zetten.
Langere kabel maakt echt veel verschil! Ik had er eerst ook 1 opzitten waarbij de binnen kabel stil staat en de buitenkabel beweegt, heb er nu een langere opzitten, van een polo 6N 1.4, trap zowat het pedaal door de bodem zo licht gaat hij nu. |
#31
|
||||
|
||||
Ik ben net even speciaal mijn handen gaan wassen om met men iphone een foto te paken en hier te posten!
Pewi ik weet niet wie je bent maar je bent mijn persoonlijke held voor de tip en info. F*ck wat een verschil! Lijkt wel hydraulisch nu! Super soepel en goed! Je hebt de al leuke km met mijn mk1 nog leuker gemaakt! Ik kijk uit naar de trip naar worthersee! Als je ooit mijn wagen ergens ziet op een meeting spreek me effe aan, betaal ik de biertjes! |
#32
|
|||
|
|||
Niks te danken hoor, wij hebben al meerdere golfjes omgebouwd en kom je vanzelf er vanzelf wel achter wat wel en wat niet goed werkt. En hier is een forum ook voor bedoeld om mensen voort te helpen. Greets stefan
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
|