|
||||
|
||||
Vanmiddag +/- 15:00 ofzo? Op de A28 bij Hoogeveen. Paarse Corrado, op (volgens mij) 2 / 3 delige BBS'en en gele verlichtig in de koplampen. Kenteken eindigend op de letters BH
Kon het niet helemaal goed zien, ik in de 3BG en had een beetje haast
|
|||
|
|||
Even voor 18.00 mat in de vario op de brug afrit elsloo..... Ik zat in die zilveren touran die nog effe snel de afrit nam
|
|
||||
|
||||
vandaag een leuk ritje voor de zaak en kwam toch wel wat leuk spul tegen
in zoetermeer een wat vaal rode golf 1 op ik dacht porsche gullideckels met een rolbeugel/kooi erin was op de oostweg richting de A12 nog geen heel klein stukje verder een erg nette nieuwe polo op iets van bbs lemans/ replica's in het zwart en toen weer een heel klein stukje een deftige transporter T6 wit met de ruiten rondom toch wel goed laag op een iets simpeler winterwieltje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vanmiddag tussen half 4 en 4 uur een mooie blauwe kever met witte zijkanten, op de rijksweg in sittard.
|
|
||||
|
||||
5 minuten geleden een gerlaagde zwarte corrado op de a50 richting Zwolle.
|
|||
|
|||
Rond 16.00 uur een lage knalgele Golf mk2 op de Arnhemseweg in Apeldoorn thv die pannenkoekenhut.
|
|
||||
|
||||
Leuke oranje kever met open air volgens mij, in schimmert Reed zelf in de golf 1
|
|
|||
|
|||
Een lage jetta 1 op de rijksweg in sittard thv de action rond 23.00 gisteravond?
|
||||
|
||||
Lage oranje T1 bus of T2 heb niet goed opgelet. rond 13 uur op de groene boord in heerlen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook zien staan gisteravond, mooi ding. |
|
|||
|
|||
Quote:
Jij spot ook van alles hier in de buurt, maar ben jou nog nooit tegen gekomen
|
||||
|
||||
Jawel, jou een maand geleden gespot in roermond, ik was daar samen met een jonge met een zwarte golf 4 1.8t, en aron maar die was al iets eerder als mij daar.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Aah ok.. is me dan niet geheel bij gebleven.. volgende keer tik je me maar ff aan haha
|
||||
|
||||
Zaterdagmiddag in Stadskanaal een ultralage hemelsblauwe (Bora kleurtje dacht ik) Corrado zien rijden, met compleet witte achterlichten. Reed op winterwielen zo te zien.
Bekend ?
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is dat de corrado die aan de kade staat in stadskanaal noord Fred.
|
|
||||
|
||||
Gistermiddag iets na 17.00uur vanaf VW-Wealer en daarna op de Parkstad binnenring in Heerlen een fel-groene Golf2 (volgens het kenteken zou die overigens grijs moeten zijn ) met dikke bumpers, heldere verlichting achter en staalvelgen met een beige rand.
Meneer had geen haast en was volgens mij van het weer aan het genieten
|
||||
|
||||
Ok Paul, had hem nog niet eerder gezien namelijk.
Zal eens opletten als ik die kant op kom.
|
||||
|
||||
Om 16.30 op de A20 bij Nieuwerkerk ad IJssel zag ik een witte 3 deurs golf 2. Deze was zwaar verlaagd met 13(?)inch verbreed staal. Bestuurder leek veel op Marco Neleman en was druk bezig met zijn telefoon.
|
||||
|
||||
vanmiddag tussen h.veen en drwachten lop de a7 de koopman 597 (alberto)
zonder aanhanger dus ook zonder vw-speed plaat. ik reed in de wijbenga crafter |
|
|||
|
|||
Gisteren Pieter bij Hoogeveen