#1
|
||||
|
||||
waar aansluiten dumpvalve G40?
zoals de titel al luidt, waar moet je de dumpvalve op monteren bij een g40 motor?
kan iemand mij dat vertellen d.m.v een afbeelding? iemand???
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#2
|
||||
|
||||
zucht ,zijn hier al ongeveer een topic of 100 over geweest .1 het heeft geen nut ,een glader heeft al een retour afblaasklep inwendig 2 welke turbo toperen wil je blijven handhaven als je een glader hebt
__________________
kopbewerking ,pm |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
het is niet voor mij, maar voor een kameraad, en ja heb hem ook al verteld dat dat geen nut heeft, maar als hij het graag wil, laat ik m zijn waarde
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#4
|
||||
|
||||
Gewoon extra filtertje en retour slang weghalen.. kost niks en komt op het zelfde neer....
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Jep, helemaal gelijk. |
#6
|
||||
|
||||
werkt dit bij g60 ook?
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk , G40 of G60 zelfde principe..... |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHHHAHAHAHHAA.....die is mooi dom. Alle voordelen van retourlucht weg...dom dom dom dom...
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is er dan zo dom aan? Het enigste wat er bij mij op komt is; Dat de g-lader geen smering krijgt door het wegvallen van de carterontluchting. Als je klubber vet in je lader gebruikt en goed lijsten voert is het absoluut geen probleem om je retour weg te halen. En een voordeel is dat er geen warme retourlucht in je lader komt en een super SSSCCCCCHHHAAAA geluid krijgt.
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Als dat voordeel zo groot was, had ik het ook niet gedaan.... maar ieder z'n eigen smaak daarin.. |
#11
|
||||
|
||||
hoezo voordeel weg .lader draait constant ,druk is dus continu leverbaar.
en dan heb je nu ook geen last van opgewarmde lucht die weer afgekoeld moet worden
__________________
kopbewerking ,pm |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
en dom lullen kan iedereen .probeer het nu eens met opbouwende kritiek . staat een beetje erg stom zo alleen dit kommentaar van je
__________________
kopbewerking ,pm |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Kan niet anders zeggen dan : Totaal mee eens !! |
#14
|
||||
|
||||
Ik weet niet veel van g-laden motoren maar heb wel altijd gehoord geen open luchtfilter erop teschroeven...
|
#15
|
||||
|
||||
Quote:
het is inderdaad minder goed, KANS op meer vuil wat er doorheen gaat... maar zolang je het filter goed bijhoudt met schoonmaken en olieen zal er weinig gebeuren, het is meer het slecht warm rijden van lader wat hem minder maakt.. |
#16
|
||||
|
||||
jaja snap ik, maar toch...
|
#17
|
||||
|
||||
ik rijdt al 7jaar met een open filter op de g-lader en nog nooit problemen mee gehad.
alles goed schoonhouden en je hebt tijden profeit van de lader. enigste is dat je verdringer goed zwart word van zo,n open filter. maar een dumpvalve erop is weg gegooit geld.. en je retoer eraf is dom dom dom:biggrin: nee eerst leren hoe het in mekaar zit en dan kritiek opbouwen.. dus ben het met serge eens.. dom lullen kan iedereen |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
maareuh ,kennerlijk heb je geen opbouwende kritiek ,je laat zo lang verdacht niks meer van je horen .zo laat je je wel erg kennen .
__________________
kopbewerking ,pm |
#19
|
|||
|
|||
mensen nog een vraagje hiero over weet dat het een ouwe post is maar effe over dat klubber vet wat is dat voor soort vet en hoeveel moet je in je g-lader spuiten
mvg nick |
#20
|
||||
|
||||
teflon vet en net genoeg om de lader te laten smakken
__________________
kopbewerking ,pm |