|
|||
|
|||
Interessepeiling Golf 4 TDI GTI in onderdelen (ARL)
Interessepeiling Golf TDi GTi (ARL) in onderdelen:
Omgeving Drachten. De auto is schadevrij en rijdt perfect, goed onderhouden, in onderdelen levert de auto meer op dan ik de auto inruil, ik rij zelf bijna geen kilometers meer en stap over op een kleine benzine auto (evt. beperkte inruil). Auto is rijdbaar (proefrit tbv motor / onderstel) maar gaat niet eerder uit elkaar voordat alle grote onderdelen verkocht en betaald zijn. Eventueel carrosserie met onderstel / motor los in de verkoop t.b.v. project ombouw naar Golf 1 / 2. Geen koopjesjagers svp, geschorst in mijn garage kan ie prima staan onder een doek. Motorisch / Electrisch Motor met aanbouwdelen 1500 (264000km) =TOP motor! Kabelboom, ECU 150 Turbo 250 Versnellingsbak 300 Aandrijfassen 100 Uitlaatsysteem 75 Onderstel met remmen etc. 400 (nieuwe TT bussen etc.etc.) BBS RS in nieuwstaat / Conti 600 Winterbanden / staal 7mm 300 Climate control unit 50 Tellerbak 50 Electrische ramen 100 Aircopomp 200 (2012) Ruitewissermotor 50 Ruitewissermotor achter 25 Accu 20 CC schakelaar 15 Verlichting Koplampen origineel Xenon 350 (met extra set nieuwe Philips lampen) Achterlichten 50 (zonder scheuren) Interieur Recarro highline 350 Gordels 50 Armsteun 50 Dashboardkastje 50 Stuurwiel leer 50 Hoedenplank 35 Console met bekerhouders 25 Voorscherm links 50 Voorscherm rechts 50 Motorkap 100 Voorbumper + sproeiers 100 Achterbumper 50 Deur rechts 50 Deur links 50 Spiegel rechts 15 Spiegel links 15 Achterspoiler 50 Voorspoiler 50 Achterklep 25 Antenne 5 Last edited by tdigti76 : 02-03-2013 at 22:38. |
|
|||
|
|||
Prijs voor de complete auto???
|
|
|||
|
|||
Prijs complete dashboard incl. binnenbalk excl. km teller?
|
|
|||
|
|||
125 euro
|
|
|||
|
|||
En de complete auto????? Prijs????
|
|
|||
|
|||
Wat is de kleurcode van de auto?
|
|
|||
|
|||
Lc9z black magic pearl
Hele auto http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=111371 Onderhandelbaar Geen 25 jahre |
|
|||
|
|||
Wanneer weet je zeker of je m in onderdelen gaat weg doen of compleet?
|
|
|||
|
|||
Interesse in de xenon!
Last edited by Daats : 04-03-2013 at 18:10. |
|
|||
|
|||
Als mijn minimum bedrag bereikt is, daarvoor zal tenminste het motorische deel verkocht moeten zijn.
Daats ik ze op de lijst voor de xenon |
|
||||
|
||||
Quote:
En wanneer zou dat zijn denk je ? Kan namelijk geen maand meer wachten.. |
|
|||
|
|||
Nou in dat geval: ik heb interesse in de voorbumper, achterklep en cruisecontrol hendel indien aanwezig. Vast wel meer dingen. Maar in ieder geval dat wat ik nu zei.
|
|
|||
|
|||
Mijn zijpaneel bijvoorbeeld is ook niet meer zo mooi. Zelfs mijn deuren zit ik over na te denken. Ben perfectionistisch. Dus je auto zou wellicht een prima donor kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
Vriend ga je nog wat verkopen of wat gaat er gebeuren ?? Laat dan op zijn minst wat van je horen!
|
|
||||
|
||||
Ik wil je turbo wel hebben als hij nog goed is. GT1749VB?
|