|
|||
|
|||
Golf 1 cabrio bouwjaar 1992
Te koop:
Golf 1 cabriolet bouwjaar 1992 Motor: 1.8 {2h} kmstand: 162000km Gekeurd tot 04-03-2014 eventueel te zien in Goes omschrijving: Nette Golf 1 cabrio. Diverse dingen aan vernieuwd zoals: hydraulisch stuurhuis, stuurkolom, stuurlager,druklager,drukstift enz. Voor de rest is Golf voorzien van zwart leer interieur,schroefset,zwart/witte achterlichten, heldere koplampen, gecleande voor bumper en achterklep, sportuitlaat met spaghetti spruitstuk.{zonder kat} Voor de rest echt een leuke auto.. Peperkt inruil mogelijk: Polo,lupo of nette golf 2 Prijs: €2950,00 {prijs licht bespreekbaar} Golf word wel verkocht ZONDER Porsche velgen voor meer info mailen Foto's Last edited by goesje : 06-02-2013 at 22:34. |
|
|||
|
|||
Nog effe een paar foto's erbij.. en tevens een upje
|
|
|||
|
|||
en Up.. Eventueel Inruil Golf 2 of Bora of andere vw ook mogelijk..
|
|
|||
|
|||
Goedemiddag ik heb een golf 2 1.9 16v custom uit 84 is vorig jaar voor het eerst weer gekeurd via Old school racers in sgravenpolder en ik rij er mee in Zierikzee en omstreken misschien is het wat voor je Gr. Albert
|
|
|||
|
|||
Heb je er misschien foto's van?
Michel heeft hem laten keuren? |
|
|||
|
|||
Ja klopt Michel heeft hem laten keuren eind maart vorig jaar net voor de eerst vag nacht bij hun daar heeft hij ook gestaan toen ik heb gister foto gestuurd naar je als het goed is
|
|
|||
|
|||
Weekend upje.. Tevens gelijk een prijs verandering..
Prijs zonder Porsche velgen: € 2550,00 Met Porsche velgen: €2995,00 |
|
|||
|
|||
up.. Niemand een nette cabrio voor de zomer?
|
|
|||
|
|||
En weer een upje..
tevens iedereen die een pm gestuurd heeft beantwoord.. Laat het mooie weer maar beginnen. zwarte kap die over de kap gaat zit ook bij de auto.. |
|
|||
|
|||
Mag dicht.. Verkocht!!!!
|