|
||||
|
||||
Ik had een mooi lang weekend gepland, om echt de laatste dingen af te werken.
Helaas is het weekend nu begonnen met wat röntgenfoto van mijn knie en moet ik woensdag ook nog een mri laten maken. Dus de laatste tijd, 7 x 14 uur was toch iets te veel. Gelukkig zit ik wel in het stadium, dat ik het werk wat er nog aan is, ook door een ander kan laten doen. Ik heb er nog steeds het volle vertrouwen in dat hij eind Mei gespoten en opgebouwd is. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
dat is wat minder nieuws!
toch fijn dat je de hoop hoog houd!
|
|||
|
|||
Minder van je knie man! Maar als een ander de rest van het project kan doen moet het lukken met je planning.
|
|
|||
|
|||
prachtige werken man!
|
|
||||
|
||||
Moet volgens mij zo'n goed gevoel geven dat na al die jaren, nu het einde in zicht is.
En dan straks lekker mee rijden en showen! Ik zeg wederom, hulde!!! |
|
||||
|
||||
Sterkte met je knie kerel!
Dat je snel beter bent en weer aan het werk kan Complimenten hoor!
|
||||
|
||||
hopen dat die knie snel geneest,
|
||||
|
||||
Dat is minder . Sterkte
|
||||
|
||||
Is dit nog intressant om te poosten,
of zal ik maar stoppen en iedereen lekker nieuwsgierig maken, en laten wachten tot hij klaar is. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
vooral blijven posten!!
hoe zit het met de bodem in de fridolin? plaats je die later oid
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Blijft een super project, kan niet wachten tot ie klaar is
|
|
||||
|
||||
Stoppen met posten is absoluut geen optie! Hoe is de knie? Spuit je em ook zelf?
|
|
||||
|
||||
Alles vorderd lekker,
Een setje nieuwe klinken gescoord bij de boxer in goirle. en nog een Binnenspiegel, voor embleem en diverse andere delen in bestelling staan. Setje Oranje richtingaanwijzers gevonden En een blik orginele duitsche post geel besteld De bodem word er pas ingelast al alles van binnen strak is gemaakt. nu kun je er nog gewoon instaan, en dat werkt veel makkelijker. Alles is al voorbereid en ze zijn er in een halve dag ingelast. De knie het is weer loopbaar, kan hem alleen niet veel zwaarder belasten. Een operatie zou wel eens mogelijk zijn, maar is te verglijken met een w12 in een fridolin bouwen De auto word momenteel bij mij strak gezet, en zal door dezelfde mensen bij hun baas gespoten worden Zaterdag komt er ook nog een derde colega strakzetter, ben super blij met de hulp Gr Ruud |
|
|||
|
|||
Quote:
Stiekem wel de enige kleur die op deze machine hoort natuurlijk! Wat een beest van een auto, succes nog even
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Yellow........ |
|
|||
|
|||
Na een dik uur gelezen te hebben moet ik jou wel toegeven, man je hebt geen 2 linker handen W12 alles op en aan Verdorie kan niet wachten tot ik deze kan bekijken in real life. wat een monster
|
|
||||
|
||||
Zo wat een gaaf project man! Komt deze ook in Dongen bij je werk te staan? Dan kan ik ff kwijlen als ik voorbij tufffffff
Succes!
|
|||
|
|||
Quote:
en dan deutsche snell post er op |
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht meer aan 'air mail' mooie vorderingen ruud,en sterkte met je knie.
|
||||
|
||||
En momenteel opzoek naar deutsche post stickers
Last edited by Ruud : 05-04-2013 at 16:33. |