|
View Poll Results: welke kleur voor het hart van mn 2 delig bbsjes 6.5j? | |||
zwart | 9 | 21.43% | |
wit | 4 | 9.52% | |
goud | 19 | 45.24% | |
zilver | 10 | 23.81% | |
Voters: 42. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
zal voortaan niks meer verklappen maar hart in kleur van de auto is een goede keus
|
||||
|
||||
lol
|
|
||||
|
||||
vandaag niks kunnen doen vanwege dat ik naar zwolle moest om een nieuwe badkamer uit te zoeken
dus morgen of anders zaterdag maar weer verder want wil de velgen zondag weg brengen naar de polijster. i keep you posted groetjes bas |
|
||||
|
||||
maar wat voor kleur wordt het nou ?????
|
||||
|
||||
gepolijst/zilver!
|
|
||||
|
||||
Quote:
juust, helemaal mee eens
|
||||
|
||||
ff update randen zijn klaar voor polijst zondag gaan ze naar de polijster.
hier ff een fotootje. zo zien ze er alle 4 uit! en hier de harten die staan te wachten om kit nog te verwijderen en dan naar de spuiter het was een heel klusje maar het is gelukt groetjes bas |
|
||||
|
||||
Snel gedaan Basje!!
Ben benieuwd |
|
||||
|
||||
netjessssss
|
||||
|
||||
ff update:
vandaag nog ff bandjes opgehaalt bij leon volksaddiction. maat 175/55/15 van continental. leon! de koffie was weer lekker!!! groetjes bas morgen de randen naar de polijst boer spannend!! |
|
||||
|
||||
goud = fout.... = kamp
|
|
||||
|
||||
Hee licht er aan wat de kleur van de auto is....
Goud zou ik niet doen.... weet dat er binnenkort een caddy komt met een gouden hart en dat lijkt dan weer zo op elkaar. En goud past niet over al bij.. Ik zou gewoon zilver doen of de kleur van de auto. |
|
||||
|
||||
kleur van de auto is dragon green
|
|
||||
|
||||
velg plus 4 randen klaar voor transport naar polijster
|
|
||||
|
||||
ze liggen bij arjan van vwoutlaws.
dus ff afwachten nu wanneer ze af zijn i keep you posted!! groetjes bas |
|
||||
|
||||
zie er goed uit, heb m'n bbs'en ook zo goed als uit elkaar liggen en ben hard aan het schuren/polijsten
zet je ze zelf ook weer in elkaar??? |
|
||||
|
||||
nee in mekaar zetten dat durf ik zelf niet aan vanwege de vele krachten en weers omstandig heden laat ik dat denk maar ff doen.
|
|
||||
|
||||
dat moet toch met een moment aangedraaid worden?
|
||||
|
||||
ja en met speciale kit gekit worden
|
|
||||
|
||||
nou jongens en meisjes mn randen ga ik morgen ophalen bij de polijst boer want hij belde vandaag dat ze klaar waren
en morgen dan natuurlijk ook de foto's erbij groetjes bas |