|
||||
|
||||
Voor dat geld koop ik liever een 911 GT3 RS, geen vw
|
||||
|
||||
Ondanks de prijs, blijft het wel een enorm mooie bus!=D
|
|||
|
|||
ooit een keer een serie gezien die heette ChasingCarClassics, daar ging een volledige gerestaureerde Samba weg voor dacht ik: 66000 euro.
En die was echt mooi!!!
|
||||
|
||||
die heeft dat bedrijf ook gezien denk, vandaar de veel te hoge prijs!!
|
|
|||
|
|||
mag weg hoeft niet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee het was 200.000 dollar!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was idd 200.000, Een karman Ghia ging weg voor 70000 en een T1 dubbelcab 66000, zo als ik het herinner.
|
||||
|
||||
Quote:
kan de volledige aflevering niet vinden maar het ging om deze 2 auto's EDIT: aangezien ik steeds de melding krijg dat de video niet geladen is hier de gewone link klik
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 27-02-2013 at 09:12. |
|
||||
|
||||
Heb die aflevering ook gezien en bij die doka liep de kwijl uit mijn mond man !
Wat een mega vet ding is dat
|
||||
|
||||
adv bestaat niet meer
iemand hier op het forum hem opgehaald???? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leuke bus, slechte advertentie.
Wordt verkocht door een fiat dealer welke ook een ferrari in de verkoop heeft en ook door kieft en klok Veel geld voor zo'n bus maar is ook een vroege 23 raams met een erg dure motor....
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 28-02-2013 at 00:04. |
|
||||
|
||||
ik heb voor de helft van dat bedrag wel een bus..krijg je er een ovaal vouwdakkever bij..
|
|
||||
|
||||
Staat het bouw topic van deze niet hier op het forum?
|
|||
|
|||
Quote:
zou idd ook kunnen, herinner me het niet echt meer! waren wel dikke auto's, dat weet ik wel. Die Karman was met een supercharger dacht ik!
|
|||
|
|||
bus al verkocht zeker, ad bestaat niet meer.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
tja
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, ik dacht al dat de bus mee bekend voor kwam! Wat een geld he, niet normaal. Zelfs de T2a Westy's van 67/68 beginnen erg aan de prijs te raken. |