|
|||
|
|||
Golf mkII 1.6PN
Mooie witte golf 2 te koop aangeboden ivm tijdelijke schorsing van de hobby.
Het is een knappe golf, met een goed draaiende 1.6 PN motor met een vermogen van 51kW. De vijf versnellingen maken het comfortabel rijden op de snelweg. Rijdt, remt en schakelt goed. Verbruik is prima, 1:15-16, nauwelijks olieverbruik, lekt geen kvs. Sinds ik hem in mijn bezit heb is er het volgende aan gedaan: 2010: accu, startmotor gereviseerd, kachelkleppen opnieuw bekleed, radiateur 2011: Bij de apk: einddemper, remleidingen voorzijde, deels opnieuw getectyleerd, handremkabel en claxon. nov 2011: waterpomp, distributieriem met spanrol, nokkenas- en krukaskeerring, verdeler en -kap, bougies, kleppendekselpakking, carterpan en vacuumslangen 2012: APK lichtje nummerbordverlichting, wiellager re achter Er is ook een deels ingevuld onderhoudsboekje aanwezig. Voor foto's zie: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=227628884 Kortom: een mooie, in goede staat verkerende golf 2, waar ikzelf een fijne 25.000 km mee heb gereden, die met pijn in het hart te koop wordt aangeboden. Vraagprijs: €450,- Staat in Leeuwarden. |
|
|||
|
|||
schopje
|
|
|||
|
|||
Apk t/m?
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
||||
|
||||
waar mag ie voor weg???
|
|||
|
|||
Hij staat erop voor 450, de benzinetank zit nog 3/4 vol, ik wil er eigenlijk wel 400 voor hebben.
Volgens mij heb ik de trekhaak die erop zit ooit van jou gekocht of niet? |
|
|||
|
|||
Verkocht!
|