|
||||
|
||||
VW Speed Midwinter Meet 2013
Alvast een topic voor de foto's. Zag al wat her en der of Facebook voorbij komen.
|
|
||||
|
||||
van facebook af.....brrrrr
|
||||
|
||||
Benieuwd naar de rest van de foto's.
|
|
||||
|
||||
Tenminste een echte wintermeeting dit ;-)
|
||||
|
||||
Wel balen dat het zo erg sneeuwt!
|
|
||||
|
||||
Check onze facebookpage voor live posts vanaf de winter meet: http://www.facebook.com/volksforumcom
|
|
||||
|
||||
Benieuwd naar foto's..........
|
|
|||
|
|||
zo net weer thuis stond wel mooi spul bij!! maar langer binne gezeten om te eten. vieze klote sneeuw!!
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtig, met dat mos... |
|
||||
|
||||
Net weer thuis, wat een gave meeting. Dit was een echte wintermeeting. Super gezellig (incl gisteravond)en een hoop mensen weer gesproken. Heren en dames van de organisatie bedankt en tot de volgende midwintermeeting.
|
||||
|
||||
ook weer thuis van wederom een geslaagde meeting! top geregeld alles!
|
|
|||
|
|||
eten was erg goed ofnie rene het golfje 1 wat in de kar stond met die omgebouwde tfsi er in was ook erg mooi!!!
|
||||
|
||||
Ik heb de eerste pica vanaf de telefoon in het New Meetings album gezet.
Zometeen thuis een album aanmaken voor de camera foto's.
|
||||
|
||||
Mooie meeting gehad! Bij een wintermeeting hoort ook sneeuw!
Heb alleen meer binnen gezeten dan auto's gekeken, maar er stond genoeg moois tussen en een mooie opkomst! Alleen die muziek......
|
|||
|
|||
Wij zijn ook weer thuis
Zou eerst niet , toen maar wel ff gegaan . Maar man wat een weertje , echt Mid Winter Meeting Wijnig auto's gezien , wel veel mensen even gesproken En veel dingen gehoord over het een en ander prachtig te horen allemaal , ik denk mijn ding er maar over Na een bakkie friet maar weer snel in de warme auto van Wytze gekropen tot de summer edition heren . hopelijk dan met een graadje of 20 en dit was zeker een topper , najaren onder een boom gestaan te hebben Last edited by Alberto : 24-02-2013 at 17:32. |
|
||||
|
||||
erg benieuwd naar de variant op de compomotive velgen!
golf 2 is indd echt een topper zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nou hier mn foto's verwerkt in een filmpje.
Dikke pluim voor de oranje brigade in dit weer bedankt voor de dikke meeting VW SPEED http://www.youtube.com/watch?v=_wF6OCD2qsA |
|
||||
|
||||
Even een vluggertje van mijn kant:
|