|
|||
|
|||
Ik heb je topic eens goed bekeken/gelezen, eindconclusie:
Mooie strakke cabriolet, maar persoonlijk iets teveel chrome ( vooral die raamslingers zijn niet mijn ding). Succes met je interieurplannen, mocht je nog wat beige delen nodig hebben: ik heb ze liggen. |
|
|||
|
|||
Ik weet nog wel een setje van die wielen te koop in het zwart, iets voor jou?
|
|
|||
|
|||
Je bent weer lekker aant stalken Jeroen (r1racer)?
|
|||
|
|||
blijft een mooie auto Ed!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dre jij ook hier?? Thanks kerel.
|
|||
|
|||
Quote:
Ja! Ik moet alleen wel even wennen aan dit forum... Het is niet zo gebruiksvriendelijk als die "andere"... |
|
|||
|
|||
Even uit het stof halen... Inmiddels weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb hier. Er is het e.e.a. veranderd aan de auto laatste tijd zoals een nieuw interieur met Recaro's. Electrisch verstelbaar en verwarmbaar. De kleine plooitjes die je op de foto ziet zijn er inmiddels uit.
In de wintermaanden weer wat dingen doen aan de auto en dan vant voorjaar weer fris naar buiten.
|
|||
|
|||
Mooie cabby heb je daar, zeer mooi interieur
|
|
|||
|
|||
Dank je Sam. Ik ben er ook redelijk tevreden over.
|
|||
|
|||
Blijft na mijn mening 1 van de mooiste mk1 cabrio's
Grill staat ook zeer mooi, helaas staat dat niet bij mijn paprikarode cabrio mk1
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks. Bij mij gaat van de winter de originele grill er weer in met 4 koplampen.
|
||||
|
||||
waarom ed, dit staat toch veel mooier?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vind 4 wel dik staan. En origineel ;-) En als het niks is dan gaat deze weer terug.
|
||||
|
||||
wie niet waagt...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zo is dat. Hoe is het met jouw plannen? Ik heb nog wel een adresje voor je interieur ;-)
|
||||
|
||||
haha, ja die plannen staan ff in de ijskast ben al geswitched naar grijs leder, bevalt me wel eigenlijk, alleen keer goede opfrisbeurt geven.....de buitenkant heeft prioriteit nu!
|
|
|||
|
|||
Hier maar eens een winterupdate plaatsen.
Ik heb de originele grill er weer ingezet. Dus de grill met chrome rand en enkele lampen is eruit. Vond het wel leuk om me te onderscheiden van de rest omdat iedereen zo'n grill erin heeft. En ik hou van het origineel. Ook zal de hoofdsteun van de bestuurdersstoel opnieuw bekleed worden aangezien er een heel klein gaatje in zit. Dat gaatje zat er al in toen ik het vorig jaar monteerde in de auto. De Teledials worden opnieuw gepolijst vanwege stoeprandschade. De 2 achtervelgen zijn beschadigd maar ik ga de voorste ook gelijk weer beetpakken aangezien je anders glansverschil krijgt.
|
|||
|
|||
De stoel staat bij de bekleder om de hoofdsteun opnieuw te bekleden en ik ben begonnen met de velgen.
Binnenkant van de wielen weer mooi zwart spuiten en daarna de buitenkanten weer polijsten.
|
||||
|
||||
Echt een dikke cabby