|
||||
|
||||
Nog ff een paar pics van onze cabriotoer dit weekend!
|
|
||||
|
||||
Mooi topless weer hebben jullie gehad, toffe auto's
|
|
|||
|
|||
Jammer dat je hem hebt weg gedaan, was ie zo slecht dat ie in onderdelen weg moest?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat ben je weer lekker bezig Jeroentje...
|
|||
|
|||
lijkt me sterk dat Romar zijn cabrio van de hand doet ding is net weer helemaal klaar .
En in onderdelen lijkt me helemaal sterk . |
|
||||
|
||||
Jeroen houd wel van grapjes!!
|
|
|||
|
|||
Staat al maanden niet meer voor je deur
|
|
||||
|
||||
Daar komen de nieuwe randjes voor de voorzijde
zo was het 0.5 j rand orgineel zo word het, 1j orginelle BBS RS rand Achterkant gaat hetzelfde blijven 1.5j rand Ik word er aardig blij van :mrgreen: |
|
|||
|
|||
lekker bezig Romar!!
|
|
||||
|
||||
Jij ook dre!!
|
|
||||
|
||||
mooi voor de zomer romar
|
||||
|
||||
Dank muis! Kan niet wachten om t ding weer uit de stalling te pakken!
|
|
|||
|
|||
Lekker hoor zulke wieltjes
|
||||
|
||||
Goed bezig romar, je bent een polijstpooiert!
Ook mijn winterwielen voor de mk4 heb je super gefixt Bring out the cabbie en stallen die pekelbak! |
|
||||
|
||||
ze maken die Lenzo's ook steeds mooier hè
|
||||
|
||||
Mooi he Huib!
@Andy, je bbs mahle wieltjes liggen hier, zal ze ff mooi maken voor je! @ Nando, we doen ff een bakkie binnenkort op de hoop ik mooi lopende 16vG60! Last edited by Romar : 23-02-2013 at 21:14. |
|
||||
|
||||
Van de week de golf maar eens ophalen uit de stalling, t word maarliefst 7 graden dus dan kan t dak er af !!
Nog een paar kleine dingen doen zoals, -tankontluchting checken, -ontsteking afstellen -nieuwe toplagers monteren -spanrol vervangen En natuurlijk banden om de bbs'en! Dan zijn we klaar voor het voorjaar! |
|
||||
|
||||
Hips voorjaar in de bol hier! Winterhok staat er nog dus de sneeuw die er aan komt maar proberen weg te jagen!!
Update: nieuwe rs 001 randen aan de voor kant gemonteerd. Probleem is nog de tankontluchting, heb nu en gaatje in de tankdop geboord, nu hoor je lucht trekken als de dop er nog op zit, zit ergens wat niet goed lijkt mij. Tips zijn welkom als het over tankontluchting gaat. |
|
||||
|
||||
Nieuwe apk!! Dat dan weer wel
Achter was wat teveel remverschil, alles nieuw erin en klaar! En 1 stadslichtje, dus was een makkelijke APK dit jaar! |
|
|||
|
|||
Wielen staan super
Nu nog mooi weer dan kan voor jou het cruise seizoen beginnen