|
|||
|
|||
geert 's mk 3
hallo ik zal men projectje er ook eens opzetten sé
over 5 jaar een golfke 3 gekocht , nog redelijk standaard volkswagen golf3 1.9 TD ik dacht ik ga al wa veranderingen doen en dan heb ik mij wit rode achterlichten gekocht dan over 2 jaar heeft men golfke een volledige update gekregen ( buitenkant) en dan is hem zo terug buiten gekomen on the road pics van meeting vw oss in nederland en dan nog enkele pics van men ride vanuit full speed rosmalen hier een shootje van men golfke ik naast men golfke dan in 2010 heb ik men interrieur laten bekleden in houthalen [IMG]http://www.qpics.be/gallery/albums/Ciney%2003-07- 11/normal_P1940633.JPG[/IMG] speciaal voor ahoy heeft ne hele goede kameraad ( wes rs ) men dash bekleed. hier een foto van het result. Het was gene kak. maar is toch goed gelukt zonder naden dan begin vorig jaar nieuwe sloefen gekocht ( ARTEC S2 EDITION) half februari heb ik ze laten zetten onder menne mk3 nog een piccie gevonden van vorig jaar met men nieuwe voorlichten ( gekocht in essen ) dit jaar was ik ook geselecteerd voor 100° TUNING in ahoy rotterdam hier enkele pics en in ahoy nieuwe achterlichten gekocht sé black -red , ik vind ze veel beter staan bij men kleur tegenover de vorige en eind vorig jaar zijn we begonnen aan de winterwerken. het hel interieur word gesloopt. Maar nu is de vraag wat er allemaal gaat gebeuren de eerste foto van de startende werken. Na wat overleg met mij mag menne kameraad men interieur ontwerpen. natuurlijk word het eerst besproken eer er iets gedaan word. er zal veel veranderd worden veel details en vooral veel werk alles word in echt leer. ook iets nieuw voor mij maar komt wel goed. Ondertussen is onze vaste bekleder bezig aan de zetels van mij hier al een voorsmaakje. ondertussen heeft menne kameraad nog wat bekleed voor mij . de zij kapkes van de zetels bekleed in alcantara en ook langs geweest bij de borduurder om deze prachtexemplaren af te halen zo weet iedereen ook inneens wat mijn thema wordt ondertussen zijn de zetels helemaal klaar en ik vind het resultaat past mooi bij het wolfsburg thema de zit van de achterbank grtz wolfsburgerke Last edited by WOLFSBURGERKE : 15-02-2013 at 19:54. |
|
||||
|
||||
Nice !!! Heel gaaf interieur ook.
En welkom op VF.
|
||||
|
||||
zo zo mooie 3 wel een uniek exemplaar zo
|
|
||||
|
||||
hele deftige golf! de artecs zeker een hele goede toevoeging op de buitenzijde
was het met de velgen er voor een heel stuk minder! al zou er stiekem van mijn wel een maatje groter onder mogen zeker zo door gaan interieur is al heerlijk! mooi strak dash ook zo zonder naden top!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
ben geen fan van je verlichting, maar de rest is super!
|
|||
|
|||
Mooie auto!
|
|
|||
|
|||
Quote:
in de toekomst denk ik nog een vento front te steken , met smoke koplampen en een 92 " grill , en mijn andere kofferklep heb ik ook al in men bezit het is een us klep geworden met derde remlicht origineel van een us golf 3 maar moet nog een beetje aangepast worden ( ruitenwisser en embleem ) moet er nog van verwijderd worden en dan nog laten spuiten grtz |
|
|||
|
|||
geert 's mk 3
Quote:
ja ik vind men artecs ook heel dik staan onder menne mk3 , maar een maatje groter daar ben ik gene voorstander van onder een mk3 ( het ideale voor een mk3 vind ik 16 " ) maar da is mijn mening hé Last edited by WOLFSBURGERKE : 15-02-2013 at 20:05. |
|
||||
|
||||
Welkom . Erg dikke golf
|
|||
|
|||
thanx mannen voor de leuke reacties
|
|
|||
|
|||
Welkom hier.
Echt een dik golfke en da interieur is graaf.
|
||||
|
||||
Heel mooi interieur! Staat goed bij de kleur van de auto
|
|||
|
|||
Welkom , nette wagen
|
||||
|
||||
Mooi mk3!
|
||||
|
||||
Welkom, mooie mk3 hoor!
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraagje , zou een polo 6R stuur passen in ne golf 3 , want ik zou da graag zetten in menne golf maar voor ik een ga zoeken , wil ik eerst zeker zijn dat da past
mvg wolfsburgerke |
|
|||
|
|||
pics dash gecleaned en bekleed
ondertussen heb ik en menne kameraad ook wat verder gedaan. wat een drukke winter
het dashboard hebben we een beetje gecleaned. de grote lelijk grillen die er bovenin zaten hebben we maar weg gedaan. maar dit was nog niet genoeg dus hebben we ook maar een specialeke gemaakt voor de verwarming. en de nieuwe verwarming knopkes inplaats van de de lelijke draai knoppen hier zie je ook een glimp van de gecleande middenconsole met de borduring erin |
|
|||
|
|||
Netjes allemaal, en puik werk !
|
|
|||
|
|||
Quote:
merci double dee , wij doen is best om hem zo proper en clean mogelijk te maken , gisteren nog verder gedaan met het dasch en men porsche zetels staan er ook al in van gisteren , nu nog menne dakhemel en men zijpanelen , en dan is het einde qua interieur in zicht en tegen juni staat misschien men us klep ook al op grtz Last edited by WOLFSBURGERKE : 24-02-2013 at 16:52. |
|
|||
|
|||
pics interrieur en zetels
hier de pics van men interrieur en van de zetels
ondertussen sta men gecleande us klep er ook al op Last edited by WOLFSBURGERKE : 11-05-2013 at 21:05. |