|
||||
|
||||
Schroefset ta technix
Hoi iedereen
Heb een ta technix gekocht, gisteren eraan begonnen te monteren. Nu achterzijde was op 40 min geplaatst maar vooraan nog steeds niets. Heb alle bouten aan de voorste schokdempers losgedaan, alles ging goed maar toen het de moment was om onderaan de schokdemper hem eruit te slaan toen ging het niet, wd40 opgedaan, met de hamer laten schrikken niks werkte, dus heeft iemand een idee? Ik rij met een polo 9n3 Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Iemand idee?
|
|||
|
|||
Je kunt in het fussee stuk welke om de poot geklemt zit een klein wig/beiteltje tikken, de spanning gaat er dan af.
Je hebt ook wel van die speciale doppen welke het klemment gedeeltje open duwen, is meen ik ook speciaal gereedschap vanuit vw uit.
|
||||
|
||||
Ah ok, is irritant als dat niet wil lossen ...
|
|||
|
|||
Poloboy01
Ik had een vraagje heb jij ook koppelstangen op je 9n3 schokbrekers voor en zoja heb jij voor bij de schroefset kortere stangen gebruikt of juist niet en hoeveel cm heb je hem ongeveer verlaagd. Koppelstangen zijn de verbindings stangen tussen schokbreker en je stabilisatorstang. Heb je kortere gebruikt zo ja laat weten waar ik ze evt kan bestellen. |
|
||||
|
||||
Bij de ta technix kon ik de originele koppelstangen behouden, momenteel 50 mm verlaagd wegens sneeuw, nu binnenkort mss nog iets zakken... Maar is een echt ...werk om deze stabilisatie stangen erin te wringen
|
|||
|
|||
als je de nieuwe schokbrekers er moeilijk in krijgt, zet dan een potkrikje onder je fusee. pomp je hem er zo in ... tenminste werkte bij mijn 9N3 perfect
|
|
||||
|
||||
Heb het zo ook gedaan... Was op 1 2 3 gedaan