|
|||
|
|||
Gisteren bij metrostation vijfsluizen in schiedam een blauw mk1 gespot en en in Nieuwerkerk aan de ijssel een goudkleurige 4-deurs mk1 gespot op de europalaan.
|
||||
|
||||
Ik was vanmiddag in Hoorn, in de molenbuurt (hoorn-west). Dikke MK2 gespot, zwart met hoogglans zwarte 17 inch touareg velgen en echt megalaag. Leren interieur, erg dikke wagen! Iemand van hier?
|
|||
|
|||
Quote:
Beetje late reactie, maar dat is mijn golfje en staat daar dagelijks |
|
||||
|
||||
Quote:
Das doorgaans geen goed bericht |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt die is van dennis, Hij rijd met airride, Heeft altijd MK2's alleen maar dikke jongens. |
|
||||
|
||||
rond 6en, bij de kissel in landgraaf, kwamen 2 golfjes 2 achter elkaar bij k.a.r.s uit de straat gereden.
voorste een grijze met dunne bumpers en gele lichten, achterste was een gifgroene met dikke bumpers.
|
||||
|
||||
Gespot een metallic donkerblauwe golf 1 op de dreischorse dijk te dreischor
|
||||
|
||||
Gespot dikke verlaagde zwarte passat 3bg sw 2003 met hoogglans verdichte Audi w12 wielen . - Kampen
|
||||
|
||||
Klaas-jan, dat moet ronald geweest zijn, ik weet niet of hij hier ook op het forum zit.
Ongeveer een uur geleden in alphen ad rijn een dikke verlaagde T1 gespot met chrome wieltjes er onder. Hij was wit met beige, echt een mooi ding
|
||||
|
||||
Quote:
Oke , mooi ding .
|
||||
|
||||
vanmorgen een daf van van rooijen volgens mij die had het duimpje naar mij omhoog iemand van hier
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal... Was ik.! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is Rowdy geweest, had eerder zo'n wit met roze Vento. |
|
||||
|
||||
aah oke, zag 'm afgelopen zaterdag weer ..
|
|
||||
|
||||
Om 13:00 uur in amersfoort op de amsterdamseweg een blauwe jetta met rode velgjes dakdrager en roestige kofferklep iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
Gister avond rond 9 uur bij de mac in geleen was het aardig druk, de lage golf 5 met duitse platen stond er, een zwarte golf 4 met een veroeste motorkap op rood staal met whitewalls geloof ik, ski`s op het dak, een lage zwarte mk1 cabby op lenso`s of bbs`en, een zilvere bora met us lijsten in de voorbumper, een lage zwarte lupo met donkerrode wieldoppen, een grijs of groenkleurige? golf 2 ook met wieldoppen, en op de kruising bij het bastion hotel in geleen kwam ik een witte golf 2 tegen, laag op rood staal met oud type deuren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kunnen best veel chauffeurs zijn geweest, zitten erg veel VW verslaafden bij Van Rooijen op de wagen/kantoor/garage. Vrijdagmiddag rond 15:50 uur gespot op de A58 afslag Best (richting Oirschot) deze Golf 1: Last edited by Dirk : 16-02-2013 at 20:21. |
|
||||
|
||||
ik schat em tussen 19 en 24 op een daf 95/105 nou weet ik niet hoeveel daffen jullie hebben rijden
|
|
||||
|
||||
Zeer nette rode golf 2 gti, super strak ding, reed op de diepestraat in hulsberg
|
|||
|
|||
een grijze Golf V R32 in Apeldoorn bij de Woonboulevard
|