|
||||
|
||||
Motorkap verlengen
Ik ben bezig om mijn motorkap te verlengen (bij een mk3)
Niet zo dat de hele koplampen erachter verdwijven, maar echt een heel bescheiden klein stukje erbij. Vraag 1 Nu vroeg ik mij af of deze normaal helemaal doorgelast worden? Vraag 2 Nu komen mijn uitleg kunsten.... Als je de motorkap open hebt of op z'n kop hebt, dan zitten er (waar die rubber strip zit aan de voorkant) van die gaten. Kappen jullie die bijv tijdens het lassen vol met vloeistof? Want van binnen zit daar een soort wax/kit waar die aansluiting zit. Anders gaat hij misschien van binnenuit roesten na verloop van tijd?
|
||||
|
||||
Wat betreft lassen, wij lassen ze altijd helemaal door, wel stapje voor stapje zodat er niks krom trekt!
Als je las skills niet "je van het" zijn kan je ze ook met puntjes vastzetten, slijpen en daarna plamuren, alleen is naderhand de kans op scheur in je plamuur (en dus lak!) wel aanwezig
|
||||
|
||||
Dan ga ik hem gewoon helemaal doorlassen
Plamuur ben ik niet zo'n fan van Over laskunsten gesproken....
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 07-02-2013 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Wauw, die foto bewaar ik
|
||||
|
||||
A jho.. Da ken gewoon ;
|
|