|
||||
|
||||
wow! wat `n geld en wat`n werk zit hierin!!
keep up the good works! wel lachen die deuren enne... over die stoelen...all show no go? ik gok `n 1.8 met 90 PK.. gaat best nog wel van z`n plekje af |
|
||||
|
||||
Weet ik veel, lijkt me dat je het van je eigen auto wel mag zeggen.....
Het gaat erom dat je zelf blij bent met de auto... Mijn ponton werd ook plamuurbak genoemd, maar ik ben er blij mee en zoveel plamuur zit er niet op. Kortom; doen wat je eigen smaak is en niet naar andere luisteren.... |
|
||||
|
||||
erin gesjopt ipv de gele?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ori zit er een gele plaat in bij nederlanders, waarvan veel eigenaren niet willen dat men hem ziet, ivm gegevens opzoeken e.d........ VW is toch wel best duits zeg maar... En waarom er dan niet een duitse halve plaat in sjoppen... Misschien wat ver gezocht dan, maar oke...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee, snap het... Maar vinnik ik sowieso wel stoer! (heb nog duitse ouwe platen liggen! die ga ik gebruiken voor foto's vanaf nu )
|
|||
|
|||
Quote:
Zou kunnen idd maar dan is het niet echt duidelijk!
|
||||
|
||||
Ik kan best geloven dat niet iedereen dit mooi vind.
Moest ik een antwoord geven zou het iets zijn : Knap werk, maar niet mijn stijl > of zoiets. Maar zo kortweg bot zijn zou ik zeker niet doen. Ieder zijn stijl. Is een 1.9 TD met 80PK. Bij mij moet het de buitenkant zijn. En ook de muziek. Doe mee met Sound Quality. Snelheid is niet voor mij. 130KM/H MAX. In Belgie staat tegenwoordig op elke hoek een KOJAK met een KODAK. Is wel een belgische plaat. De B is misschien niet zo duidelijk en trekt dus een beetje op D.
SQ 4 LIFE Last edited by Golfmeleon : 07-04-2005 at 16:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is er mis met een beetje plamuur??? zit op iedere auto bijna standaard.... Liever plamuur dan een deuk of een nieuw ingelast zijscherm. |
|
||||
|
||||
Nog vergeten te zeggen.
De deuren kunnen elks afzonderlijk open zonder dat ze elkaar raken. Zou anders een beetje stom. Heb dit trouwens speciaal op een 5 deurs gedaan, omdat iedereen maar een 3 deurs uitbouwt. En dat de voorste omhoog gaan en de achterste normaal opengaan gaan vind ik er net leuk aan.
|
||||
|
||||
Je bent er wel intensief mee aan het het stylen geweest. Het is absoluut niet mijn stijl/ding, maar ja..........
Het is belangrijk dat jij het mooi vind, en voor de rest zou ik er niet echt wakker van liggen wat anderen ervan vinden. Al loop je dus wel het risico dat je commentaar krijgt als je pics plaatst (zoals reeds eerder genoemd) Keep up your good work !!! en succes ermee verder !! Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens.... Op iedere gerestaureerde auto zit wel plamuur, zo dus ook op de mijne, maar sommige beweerde dat er hele kilo's op zaten, maar overdrijven is ook een vak! Daarom moet je nooit (of weinig) naar anderen luisteren, door alle slechte reacties op de ponton had ik bijna niet geruild maar ben blij dat ik doorgezet heb want alles maar dan ook echt ALLES was zwaar overdreven. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en gaan voor wat jij mooi vind. |
|
||||
|
||||
Quote:
vind ik ook mooi...misschien ideetje om de achterste deuren ook omhoog te laten gaan maar dan richting het kontje |
|
||||
|
||||
Misschien wel, is alleen moeilijk omdat de achterste stijl niet recht is.
|
|||
|
|||
Quote:
@Lwin helemaal gelijk man!