|
||||
|
||||
Volkswagen Golf 1.8i GTI 16v 100% Original Ancêtre
Tijdens mijn dagelijks bezoek aan Kapaza vond ik dit:
http://nl.kapaza.be/brussels-gewest...re-70666224.htm De verkoper claimed dat dit een 100% originele auto is, en op het eerste gezicht lijkt het mij dat dit nog wel eens waar kan zijn. Het enigste wat ik opmerk is dat de inscriptie VW DOHC 16v op het inlaatspruitstuk rood is en niet blauw zoals het bij mijn weten origineel was. Is wel in Brussel in België en de verkoper spreekt frans dus is het misschien niet super interessant voor Nederlanders.
|
||||
|
||||
Volgens mij is rode inscriptie ook gewoon geleverd hoor... Misschien iets van de vroege modellen ofzo?
|
||||
|
||||
Deze komt uit Tilburg, week of 3 geleden verkocht voor ±2500 euro.
|
|||
|
|||
Quote:
zie je dat.... ook in het buitenland doen ze hetzelfde als hier!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het nog nooit eerder gezien nochtans, misschien een optie? alhoewel het mij eerder lijkt dat de blauwe verf een beetje vervaagd was en er rode verf in de plaats is gezet omdat je die kleur kan krijgen in warmte vaste verf. Ik weet niet, is gewoon een gok Quote:
Serieus? Dus gewoon opgekocht en nu voor bijna het dubbele weer te koop?
|
||||
|
||||
Meer als het dubbele
Echt jammer, was een origineel NL'se auto in best nette staat. Was voor 2500 euronen echt een heel kek karretje. Sprak de oude eigenaar en die zei wel dat 5500 teveel is. Schijnbaar heeft hij ook een stuk meer gelopen dan in de ad staat.
|
|||
|
|||
Als deze idd uit NL komt zou je het kenteken ook weer terug kunnen krijgen welke erop zat?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben je zeker dat het wel die auto is dan? 2500 lijkt me eerlijk gezegd weinig voor wat ik zie op de foto's, bijna alle 16 kleppers (ook niet volledig originele) die ik voorbij zie komen gaan voor minsten 4000 of zo.
|
||||
|
||||
Ja daarom was hij ook verrekte snel weg.
Auto is links en rechts wel bijgespoten en heeft een ton meer gelopen.
|
||||
|
||||
Maar hoe zie je dat dit dezelfde auto is?
Sorry voor de kritische houding maar ik heb geleerd niet alles te geloven wat ze je zeggen.
|
||||
|
||||
Omdat ik de oude eigenaar ken en hem heb gecheckt of het deze auto is. Buiten dat is de kans
natuurlijk ook redelijk groot, aangezien dit soort auto's tegenwoordig niet echt rijkelijk bezaaid zijn. Rick, ik zie de link niet tot mijn 84'er en deze 16v. Ik geef alleen nuttige info voor eventuele kopers.
|
||||
|
||||
Quote:
Ok! Spijtig dat er op Kapaza geen soort reactie systeem bestaat, waardoor mensen hiervan op de hoogte zouden kunnen gebracht worden.
|
|||
|
|||
@ Misha: Ben ik even blij dat ik hier nog eens kom kijken. Had zondag een afspraak met de verkoper van deze wagen,en wou al een voorschot meenemen. Wat nu dus sowieso niet meer het geval is. Wat een smerige streek :-).Ben je echt 100 procent zeker dat het dezelfde wagen betreft?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je wel kan proberen is langs misha die de oude eigenaar kent het carrosserienummer vragen en andere informatie waarmee je bij die man kan komen en zeggen: Kijk deze auto heb jij gekocht voor 2500€ daar, hier is het bewijs. Waarom nu ineens 5500€? Misschien dat je de prijs serieus naar omlaag krijgt?
|
|||
|
|||
Merci voor de tip,maar op die manier hoeft het zeker al niet meer voor mij :-). Ben vrij allergisch voor dat soort toestanden. Als er ook al over de km-stand gelogen is haak ik sowieso af. Wie weet moet de wagen ook nog ingevoerd worden. Staat niets van vermeld in de advertentie. Ben namelijk van Belgie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, word vernietigd op moment dat auto geëxporteerd word. Wel spijtig inderdaad nu zou je er een nieuw kenteken op krijgen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, je kunt je oude kenteken weer terug krijgen!
|
||||
|
||||
Quote:
inclusief duplicaatcode
|
||||
|
||||
Quote:
wel een mooie auto trouwens,maar als er zo mee omgesprongen word zou mijn sjeu er ook af zijn.