|
||||
|
||||
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=b7NX7usASD8 |
|
|||
|
|||
Quote:
Mn ipad kan m niet laden?? |
|
||||
|
||||
Probeer deze.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...355325884,d.ZG4 |
|
|||
|
|||
Quote:
Prachtig! Ding klinkt net als een zwerm bijen ofzo! Herinner me dit filmpje ineens van jaren geleden.. 4x4 rocco, mooi! |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
dat mensen allemaal filmpjes beginnen te plaatsen in een ergernis topic
|
|
||||
|
||||
De regen van deze maand, had zo gehoopt op wat sneeuwdagen. En zo is het voor de straatsleutelaars ook geen pretje om wat aan de auto te doen.
|
||||
|
||||
Quote:
in de sneeuw wel zeker maar het is idd pauperweer.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dan gelukkig nog een oprit, maar steeds moeten wachten op droog weer is niet echt prettig als je daardoor langer een auto moet lenen...
|
||||
|
||||
Zal ik 2013 dan maar aftrappen? Waar begin ik
- Mensen die naast je parkeren en gelijk hun telefoon pakken en een foto van je auto maken...als je dan vraagt waarom ze dat doen; "nou als ik straks terug kom en er zit een deuk in m'n rechterdeur, dan heb ik je..." De beste man reed in een Saab van 1992... - Vrouwen die denken dat je een jo-jo bent; ik-ga-bij-je-weg-oh-nee-toch-niet (wordt vervolgd...) - Werkgevers die failliet gaan en curatoren die de boel even komen "redden" - Werkgever waar je bij solliciteerd en vervolgens 4 weken onbereikbaar is, net nadat je bij een ander getekend hebt belt ie vrolijk op om te zeggen dat je aangenomen bent, even uitgelegd hoe dat bij mij werkt (niet zo dus...) Zo de kop is eraf
|
|
|||
|
|||
Zo te lezen is er bij drie mensen de kop eraf
|
||||
|
||||
Amen
|
||||
|
||||
Punt 2 is simpel uit te leggen: vrouwen zijn niet te volgen
|
|
||||
|
||||
en punt 1 :saab word zeldzaam
|
|
||||
|
||||
Quote:
hangt dat in de lucht ofzo?
|
||||
|
||||
Mensen die hun signature vol hebben staan met hele verhalen
Leuk om te laten zien welk vervoersmiddel je op het moment hebt maar die van 1995 tot 2001 hoeven er echt niet allemaal bij lijkt me
|
||||
|
||||
Daar zat ik mij vanmorgen ook over te verbazen... waarom niet de signatue beperken tot maximaal 3 regels ?
|
||||
|
||||
dat is al zo vaak geopperd,totnogtoe zonder succes.soms staat er idd nog net de bloedgroep niet in.
|
||||
|
||||
Quote:
vind ik ook al nergens over gaan... als ik alle auto's moet neerkwakken die ik ooit gehad heb en nu "SOLD' zijn dan crashed het forum denk ik.. en feitelijk doet het dat er ook niet meer toe...(al heb ik van sommige wel spijt)... |
|
||||
|
||||
bij mij staat er gewoon in wat ik nu bezit, dat vindt ik genoeg.
toch aangenaam om te weten wat de personen waar je tegen praat rijden? maar hoeft inderdaad wel geen rij te worden met 'past' cars en wat je er mee gedaan hebt en zo van die zooi |