|
||||
|
||||
Quote:
Tjee, dat verwacht je toch ook niet? |
|
||||
|
||||
Nee niet verwacht....
Ze zijn in een kwartier weer vast gevroren toen ik ff bij iemand langs ging. Daarvoor werkte het prima. Gelukkig een reparatie van niets, alleen ff wat boutjes weer vast draaien en de boel weer ingevet.
|
||||
|
||||
Altijd ff checken voor je weg rijdt in dit weer, ik zag mijn prima de-icing fluid in no time ook weer vast vriezen eenmaal op weg...
Maak nu zelf mix met veel spiritus, werkt beter, ruikt lekkerder
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hier is vannacht behoorlijk wat sneeuw gevallen
|
||||
|
||||
Ligt idd een flink pak, en het sneeuwt nog steeds...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier in Zuidwest-Brabant heeft het ook aardig wat gesneeuwd vannacht, maar dat is vanmorgen opgehouden. Nu dooit het goed, ik hoorde straks al een aantal flinke hopen sneeuw van 't platte dak af vallen. Wel veel wind op zijn tijd! Geen foto van m'n Golf in de sneeuw, want die komt niet buiten met dit weer.
|
||||
|
||||
Hier schijnt de zon plankgas en is het gras gewoon zichtbaar....klein details, het is wel erg fris.
|
||||
|
||||
Hier heeft het ook wel gesneeuwd:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
toch wel leuk te zien allemaal
zit hier al 2 dagen smiddags naar een stark blauwe lucht te kijken deze ochtend dan toevallig wat mini vlokjes maar dat was ook al weer zo vertrokken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Donker, koud, eenzaam...
|
|
||||
|
||||
In de ardennen
|