|
||||
|
||||
Mooi gedaan kerel heel mooi project TOP
|
||||
|
||||
ziet er gelikt uit
|
|||
|
|||
Heeee Steef,
Helemaal wous project man. Als het weer wat beter wordt kom ik jullie kant op!! Dit moet ik allemaal even van dichtbij bekijken !! Erg vet !!! Op naar Worthersee al ie klaar is Last edited by sidneyf : 22-01-2013 at 20:13. |
|
|||
|
|||
hey sidney hahaha worthersee wou ik heen dit jaar alleen, gaat hem dit niet worden, mijn vriendin is dan net bevallen van een kleine als het goed is. dus volgend jaar maar weer eens zien. je bent altijd welkom koffie staat klaar. binnekant hoop ik binnen 2 weken helemaal klaar te hebben, daarna gaat de motor er weer uit 5de x ofzo en is dat gedeelte aan de beurt.
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. Last edited by Pewi Vwteam : 22-01-2013 at 22:39. |
|
|||
|
|||
waneer ga je proef rijden boek ik al vast een stoeltje
|
|
|||
|
|||
als ie klaar is gaan we zeker een blokkie om doen, je hebt geluk dat je niet dik bent anders pas je niet in mijn stoelen haha.
|
|||
|
|||
Met een beetje WD40 en een boel geweld krijgen we veel mensen in z'n stoel :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb het meegemaakt Frank Mijn vroegere beste maatje zijn mkI met 300+Pk motor in de tijd vaak meegemaakt en dat is snel hoor in een MkI Dus mannen straks veel plezier ermee
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 23-01-2013 at 14:33. |
|
|||
|
|||
haha jah voor oval racing jaah voor de superklasse teminste !!
|
|
|||
|
|||
mijn nieuwe stuur van een polo 6r highline, een fijn leren stuurtje. nu alleen nog ff een airbag scoren.
|
||||
|
||||
Mooi stuurtje
|
|
|||
|
|||
dat vond ik ook netjes en sportieve look.
|
|||
|
|||
en hier mijn nieuwe koppelingsplaat, waarschijnlijk ga hem vrijdag ff ophalen, teminste als ie er in het echt er ook zo goed uit ziet is +- 5000 km oud. jongen kon hem niet meer gebruiken aangezien hij met 4 motion ging rijden.
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. Last edited by Pewi Vwteam : 25-01-2013 at 22:03. |
|
|||
|
|||
Nice Kom vanavond wel is ff weer loeren.
|
|
|||
|
|||
morge weer verder met mijn stoelframes, vandaag al begin gemaakt zal morge is ff foto s schiet.
|
|||
|
|||
vandaag ff de koppelingsset opgehaald op de bovenstaande foto, ziet er nog perfect uit hopen dat het me met rijden ook goed bevalt. en vandaag ook het ijzer binne gekregen voor mijn stoel frame s. morge weer verder.
|
|||
|
|||
zo vandaag niet heel veel aan de stoel frames gedaan 1tje zit in elkaar gehecht moet alleen nog ff afgelast worden.
hier begon ik mee, ik had nieuwe universele rails liggen alleen was dit niet zoals ik bedacht had. dus dan zit er maar 1 ding op zelf maken. kijk niet naar het roesitige ijzer en stukje schuine strip dit is om het frame mooi op zijn plek te houden, omdat ik eerst de gehele boven kant er af moest slijpen, dit gaat er allemaal nog weer tussen uit!
|
||||
|
||||
Net even je hele topic doorgelezen.......Potverdikke...Nice Job.....
Lekker "out of the Box" hou ik wel van...
|
|||
|
|||
hahah nog ff snel de foto's erop zetten voordat ie weg moest he :P
|
|
|||
|
|||
@dragracer thanks hahaha inderdaad wilco, maar ben nu weer @home. jij had plaatwerk aan kevin gegeven, om na te maken!?