|
|||
|
|||
stilvallen auto golf 2
hoi mensen wie kan mij helpen emt t volgende
mijn vriendin reed vanmorgen richting der werk en toen vielen de lampen uit en toen ook de motor kreeg m ook niet meer aan 3 uurtjes later de golf opgehaald en starte meteen 500 meter gereden sloeg ie weer af effe overgestart en toen liep die weer toen trok ik de asccupool eraf en toen viel die meteen uit dus hij laait niet meer maar nu heb ik dat ding van de dynamo afgehaald en die 2 pinnen zijn wel kort weer erin gezet maar de auto doet t nu weer perfect zou ik die regelaar toch moeten voorvangen voordat ze zometeen weer een keer stilstaat want ben er net een flink stuk mee wezen rijden en doet t gewoon nog steeds goed heb m ook nagemeten maar dat verschilt nogal kan t die regelaar zijn met die 2 pinnen of moet ik ergens anders gaan zoeken ?? ik hoop dat iemand me verder kan helpen alvast bedankt grtzzz |
|
||||
|
||||
2 (kleine) tips:
1: misschien om het lezen wat makkelijker te maken voor ons: wat meer punten, komma's en alinea's gebruiken. 2: misschien wat meer informatie over je auto, welk jaar, welke motor etc. Succes! |
|
||||
|
||||
ik snap er niets van
|
||||
|
||||
Quote:
idem dito |
|
|||
|
|||
als de opbrengst van de dynamo erg variert, zou ik het inderdaad daar in zoeken.
|
|
|||
|
|||
@ cass ik ga t inderdaad daar maar een in zoeken thnx @ de rest we kunnen allemaal lezen toch zal er de volgende x aan denken t was meer irtatie van me haha
|
|
||||
|
||||
dynamo hoort rond de 14 volt te geven
|
|
||||
|
||||
Als de koolborsteltjes (dat ding met die 2 pinnen) kort zijn en je draait er nieuwe in, controleer wel even of deze niet weer worden opgevreten, anders "laait" hij binnenkort weer niet. Dan zou ik de dynamo laten reviseren of een nieuwe kopen!
|