![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er proper uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() top ruud! echt goed bezig..
als deze klaar is, ga ik hem 100% een keer live aanschouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() De zijwanden zijn passend en hoeven alleen nog vast gemaakt te worden. Ondertussen is er ook een frame gemaakt, bij de beplating van de motor.
Morgen is het glas klaar voor in de klep te maken. En het is gelaagd glas geworden van 2x 3 mm dik ![]() Ondertussen de kabelboom aan het ontleden van de touareg ![]() De verlichting in de neus zal met behulp van een kever kabelboom aangesloten worden. Een extra paneel gemaakt voor de schakelaars zodat ik er ook bij kan als ik in de gordels zit. En de hoofdschakelaar geplaatst in het versnellingspook gat ![]() gr ruud Last edited by Ruud : 17-01-2013 at 21:27. |
|
|||
|
|||
![]() Dat is een leuk boompje
![]()
|
||||
|
||||
![]() 75% is onnodig van die kabelboom hehe, de fridolin mist nogal wat opties wat dat betreft hehe
|
|
||||
|
||||
![]() weer mooie update's! blijven hem volgen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() heb dit topic even door gelezen (kwam er via via terecht)
maar wat een gaaf project ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zozo, Emile heeft nog genoeg te knopen zie ik...
|
|||
|
|||
![]() respect!
|
|
|||
|
|||
![]() Supermooie updates weer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() We hebben gisteren en vandaag al een hoop aan de bedrading kunnen doen. 1 zekerings kast geplaatst voor de verlichting onder het dashboard, en 1 zekerings kast met relays voor de motor ,benzinepomp en koelvinnen gemaakt. Deze zit achter in de auto. Ik zit nog wel te wachten op enkelle schakelaars zoals ruitenwissers en richtingaanwijzers. Het ziet er naar uit dat april niet gaat lukken, maar in mei of junie zal hij toch echt klaar zijn. Vandaag in iedergeval een nieuwe autoambulance besteld, om de fridolin dit jaar mee te kunnen vervoeren. De aanhanger word nog speciaal voor mij verlaagd, door kleinere wielen te monteren met lagere banden, en de koppelingskop erop te monteren. Kan ik iniedergeval netjes met de t4 westfalia met autoambulance en de fridolin erop, voor de dag komen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Damn, goed bezig Ruud! Echt alle petjes af die ik maar heb!
|
|||
|
|||
![]() Kosten + noch moeite = succes!
Inspirerend, dat is wat ik er van vind ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit project is echt waanzinnig.....gaaf!
Jos. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig!!
Fijn zo'n spagettie uit elkaar halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer een hoop onderdelen gehaald bij de autosport company.
Een km teller met speciale sensor voor op de aandrijfas. Dit was nodig omdat de snelheid bij een w12 uitgelezen word bij het abs ![]() Een speciale remlichtschakelaar voor in een banjo bout. En een hoop koppelingen voor de olie en benzine leidingen. Ondertussen ook een richtingaanwijzerhendel gemonteerd, en weer een hoop bedrading erbij gemaakt. ![]() gr ruud |
|
|||
|
|||
![]() Ik kijk al een tijdje met veel genoegen mee naar je werk.
Is echt super hoe je het aanpakt. Ben benieuwd of de km teller straks niet vrolijk tegen de 0 staat te tikken....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() super dikke respect weer!! en erg mooie spulletjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() weer serieuse vorderingen! erg gaaf
tof ook om te zien dat er nog gewoon wel een oude richtingaanwijzer in zit ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Super Gaaf Allemaal!!
|