|
|||
|
|||
Quote:
Lezen is ook best lastig... En nu weer aan de slag! |
|
||||
|
||||
Nog even een klein update tje
Eerst wat van vorige week de dorpel af gemaakt achteraan bij de ophanging. Ik moest hier nog wat op bedenken omdat de rallye achteras tegen de dorpel aan komt. Doordat de auto straks met de bodem aan de grond moet kunnen moest ik ook nog wat andere serieuze aanpassingen doen. Hierdoor krijg ik straks geen probleem met mijn aandrijfassen. Dit is de allerlaagste stand er zit nu nog 5 mm ruimte tussen de as en de carrosserie. De dorpels nu ook helemaal strak gemaakt en af gelast. Ze waren eerder alleen nog maar op een paar punten gelast, maar nu dus compleet. Extra stabilisator stang gemaakt tussen de draagarmen. Hier was nog een klein stukje binnenscherm rot, hier moest ik een nieuw stuk in zetten. Hier komt ook het uiteinde van de versnellingsbak in de buurt. Dus wat ik moest doen de plaat ook iets verder naar de buitenkant laten steken. Omdat anders de DSG bak er tegen aan komt. Dit is de andere kant van die plaat, hier zit normaal ook de bevestiging van de remleiding. En dan hier een nieuw plaatje op maat geknipt. Helaas geen eindresultaat gefotografeerd dus dit is de laatste van dit gedeelte. Maar het komt vast nog wel een keer in beeld Wat totaalplaatjes van de bodem want die is zo goed als lasklaar: Hier zie je nog een deuk in de bodem, maar die is er inmiddels al uit gehaald Ook heb ik inmiddels de stoelbevestiging klaar, dit heb ik vandaag gedaan. Hier zit een lange moer in gelast: Hier komt de stoel dan in zijn compleetheid op. Natuurlijk ook direct even gepast en hij past perfect in de auto. De zithoogte is goed en kan hem perfect verstellen. Ook is de ruimte aan de zijkanten perfect verdeeld. En nu is ook het plaatwerk onderlangs de voorruit met een stuk van de stijlen vernieuwd. Dat waren ze was weer een hels karwei om te doen, maar ook een hels karwei om de foto's er allemaal op te zetten Ik hoop dat jullie ze leuk vinden
|
|||
|
|||
Top update Branko! Zit inderdaad een hoop laswerk in... Dayum
|
|
||||
|
||||
enz enz enz enz enz
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
|||
|
|||
goed werk zeg,mooi die updates........
|
|
||||
|
||||
Lekker bezig weer Branko zo wel aan de auto en foto technische
Beide van hoog niveau
|
||||
|
||||
Thanx allemaal, vanmiddag nog even verder klussen wat moet je anders doen op zondag
|
||||
|
||||
mooie vorderingen branko
|
||||
|
||||
ziet er allemaal weer erg goed uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Man, wat een werk! Netjes hoor
|
|||
|
|||
Mooi werk kerel.
|
|
|||
|
|||
weer goed bezig geweest!! netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
Mooie update
|
|
|||
|
|||
Geweldig !!!! Respect voor je nauwkeurigheid en geduld,,,
|
||||
|
||||
Heerlijk om te volgen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Hallo Banko,
Al verder gekomen na dat ik in december bij je ben geweest voor de raamklem? Ik ga je binnenkort nog bellen voor de kachelpotten Gr Henk Quote:
|
|
||||
|
||||
Hallo Henk
Al een stuk verder gekomen ja, zoals hier ook te zien op het forum. Nog een klein beetje laswerk en dan kan ik beginnen met gedeeltes te stralen en te vertinnen. Verwacht dat ie met een paar maandjes naar de spuiter kan Ik hoor wel van je wanneer je je lasklusje komt brengen